וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרוא מעבר למילים: מה אמרו גיבורי השבוע, ולמה באמת התכוונו

26.10.2019 / 9:30

זלאטן איברהימוביץ' כבר מתחיל להשתגע, מרקו בלבול מראה חוסר אונים, קאקה משדר נאיביות, גרינפלד מרגיש בטופ האירופי, שייע פייגנבוים לא מבין מה לא בסדר. ניסיון לברר מה עומד מאחורי ציטוטי השבוע

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

מה הוא אמר

אוראל גרינפלד אחרי ששפט משחק של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות: "השחקנים בסיטי העריכו את המקצועיות שלי. לא היו להם טענות כלפיי. הם רק שאלו אותי שאלות".

למה הוא התכוון

"בזמן שאתם והכדורגל שלכם מדשדשים ועושים לנו בושות באירופה, אני פשוט תותח. השבוע אשכרה דיברתי עם סטרלינג. הוא בא ושאל אותי שאלות, למה שרקתי ככה, למה החלטתי ככה, ממש התעניין בי, שוחחנו. ממש שוחחנו. דה בראונה, אגוארו, שמעו, האנשים האלה העריכו את המקצועיות שלי. ואם להם לא היו טענות כלפיי, מי אתם? מי אלה כל השחקנים האלה מליגת העל הישראלית שיתקרבו אליי בצורה מאיימת ויערערו על ההחלטות שלי? לעזאזל, שלפתי פעם צהוב לראמוס. לראמוס! אני מצפה שמעתה והלאה דברים פה ישתנו. תלמדו לכבד. עכשיו עופו לי מהעיניים".

אוראל גרינפלד עם שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. GettyImages
"דה בראונה ממש התעניין בי". גרינפלד וחבר בפעולה/GettyImages

מה הוא אמר

מרקו בלבול על גיא חיימוב: "מעולם לא אמרתי שהמקום שלו כשוער ראשון מובטח".

למה הוא התכוון

"אתם לא יודעים מה עובר עליי, כמה זה קשה, כמה החלטות אני צריך לקבל, עם מה אני מתמודד פה. אם אני עכשיו מוריד את חיימוב לספסל אני גומר אותו. אם אני פותח עם ג'וש כהן והוא עושה פאדיחות, אני יוצא ליצן. אם אני מקשיב לקהל, אני נכנע ללחץ האוהדים. אם אני מתעקש, אני מסתכן בלאבד אותם ויוצא עקשן. ובכלל, אם אני משחק התקפי, אני עלול להיחשף בהגנה. אם המערך הגנתי, אנחנו לא מספיק יצירתיים. יש לי הרבה דילמות. זה לא פשוט. 11 דילמות כל שבוע. אז עכשיו אתם שואלים על חיימוב, וכל מה שאני רוצה זה להתחמק מתשובה, לעבור לשאלה הבאה ולקוות שהכל יסתדר. לאחרונה אני חושש שזה גדול עליי".

עוד בוואלה!

עוד שיבוץ יוקרתי: אוראל גרינפלד שפט את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. דני מרון
"אם אני פותח עם ג'וש והוא עושה פאדיחות, אני יוצא ליצן"/דני מרון

מה הוא אמר

קווין קייפרס, שחקן הפועל רמת גן/גבעתיים, שקלע השבוע 57 נקודות במשחק הבכורה שלו (12 מ-18 ל־2, 8 מ-14 ל־3) וסחט 9 עבירות, שישה ימים בלבד אחרי שהגיע לקבוצתו החדשה: "זה לא משנה כמה אני קולע, העיקר הקבוצה".

למה הוא התכוון

"איך אמרתם שקוראים לקבוצה? אפשר את הכדור? אפשר את הכדור?".

מה הוא אמר

קאקה לקראת בואו למשחק השלום: "זו תהיה חגיגה של שלום ואהבה"

למה הוא התכוון

"אני יודע שכולכם כבר ציניים לדברים האלה, חושבים שהכל מסחרה וכסף, אבל נסו להיזכר במילה הזאת - שלום. היום זו מילה אסורה, אבל פעם הייתם משתמשים בה הרבה. להקת הנח"ל שרה 'שיר לשלום'. עוזי חיטמן שר 'נולדתי לשלום'. לזה קיוויתם ופיללתם. אז שימו לב, זה לא משחק בתקווה להסדר מדיני, לא משחק לניסיון לשוב למשא ומתן להסכם קבע, זה משחק לשלום ואהבה. אז אם אתם חושבים שזה נאיבי, סבבה, תביאו את הילדים. אתם כבר גמורים".

שחקן העבר הברזילאי קאקה. AP
"זוכרים את השיר של להקת הנח"ל?"/AP

מה הוא אמר

פפ גווארדיולה, אחרי שנשאל למה השחקנים שלו חושבים שהוא המאמן הטוב בעולם: "הם אומרים את זה רק כדי שאשים אותם מחר בהרכב. אני יכול לתת לך רשימה של שחקנים שחושבים אחרת. אנחנו המאמנים מרגישים כמו הקאדי (נושא המקלות) בגולף. אנחנו יכולים לבחור ולתת מקל כזה או אחר, אבל אנחנו לא אלה שחובטים בכדור. אנחנו מנסים לעזור, אבל זה הכל. כך שהמחמאות הן נחמדות, זה בסדר, אבל אני יודע איך זה עובד. כשהשחקנים לא בהרכב, הם לא יגידו על המאמן דברים טובים, אני מבטיח לכם".

למה הוא מתכוון

"אני המאמן הטוב בעולם".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אין, אני ענק"/רויטרס

מה הוא אמר

זלאטן איברהימוביץ' אחרי שתפס במבושיו בתגובה לאוהד LAFC שקילל אותו: "זה שום דבר, זה כלום עבורי. מבלי לזלזל, לבוא לפה ולשחק פה, זה קטן עליי. אני רגיל לשחק מול 80 אלף איש... הפכתי את LAFC למפורסמת, אפילו את קרלוס ולה הפכתי למפורסם, אז הם צריכים לשמוח. תארו לכם מה היה קורה אילו לא הייתי כאן... אם אני ב-MLS כל העולם צופה בה, אם אני לא פה אף אחד יזכור אותה".

למה הוא מתכוון

"מעבר לעובדה שזו כפיות טובה לליגה שאירחה אותי ושילמה כל כך הרבה כסף בשנים האחרונות, אני חושש שכבר נשאבתי לאיזושהי דמות ופיתחתי הפרעת אישיות נרקסיטית אמיתית ומסוכנת, שאיבדה את החן שלה, ולכן עם כל הכבוד ליכולות שלי, אף קבוצה רצינית לא תרצה להסתבך עם קוקו כזה".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן לוס אנג'לס גלאקסי. GettyImages
"תבינו, נשאבתי לדמות"/GettyImages

מה הוא אמר

שייע פייגנבוים בשידורי הליגה הלאומית, כשנשאל על מערך 3:3:4 ומי ישחק בכנפיים: ‏"יאללה, איזה הרכבים, מי ישמע כולם פרופסורים. כנפיים יש על האש....".

למה הוא התכוון

"תראו, בתאכלס זה מה שאני יודע, ואלה ששיבצו אותי לתפקיד יודעים שזה מה שאני יודע, ובכל זאת הם שמו אותי פרשן, אז למה שאשתנה? למה שאתאמץ להיות משהו שאני לא? אם הם חושבים שזה מה שמגיע לליגה הלאומית, מי אני שאתווכח? גם ככה אף אחד לא רואה את זה. לאף אחד לא אכפת. זה כדורגל ישראלי, לא צריך לסבך עניינים, לשחק פשוט, עם כל הלב, לבעוט עם המלא ולהוריד את הגוף. אמרו לי קאלט, שמאלט, לא יודע. חוץ מזה, ראיתם את הפאנל? ראיתם מי לידי? למה, אלון מזרחי יותר טוב? רז זהבי? בוני? אם הם רוצים דאחקות, נביא להם דאחקות. מה, לא מצחיק?".

שייע פייגנבוים, אייל גולן בנתב"ג. רפי דלויה
"רציתם צחוקים, לא?"/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully