וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיבוץ יוקרתי: אוראל גרינפלד ישפוט את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות

20.10.2019 / 10:53

השופט הישראלי ינהל את המשחק של אלופת אנגליה מול אטאלנטה ביום שלישי. איתן שמואלביץ' יהיה השופט הרביעי לבקשתו, לראשונה גם אחד משופטי ה-VAR יהיה ישראלי

אוראל גרינפלד. לירון מולדובן
שיבוץ יוקרתי. אוראל גרינפלד/לירון מולדובן

אוראל גרינפלד ממשיך לקבל שיבוצים יוקרתיים במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי שניהל את המשחק בין לוקומטיב מוסקבה לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם, השופט הישראלי הבכיר שובץ הפעם למשחקה של מנצ'סטר סיטי מול אטאלנטה ביום שלישי הקרוב, במסגרת המחזור השלישי בבית ג'. הקבוצה של פפ גווארדיולה מגיעה למשחק במאזן מושלם, בעוד האיטלקים מחפשים נקודה ראשונה בהופעת הבכורה שלהם במפעל.

עוזרי השופט יהיו רועי חסן ועידן ירקוני, כשהשופט הרביעי יהיה איתן שמואלביץ', על פי בקשתו של גרינפלד. שמואלביץ' רשם משחק לא טוב בליגת העל לפני כשבועיים (קרית שמונה - אשדוד) אבל השופט הראשי כאמור ביקש אותו כשופט רביעי, מפני שרועי ריינשרייבר הועבר לעמדת שופט ה-VAR. זו תהיה הפעם הראשונה שאחד משני שופטי ה-VAR יהיה ישראלי.

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה/רויטרס

עבור גרינפלד בן ה-38 יהיה זה משחק רביעי בשלב הבתים של מפעל הקבוצות המרכזי של אירופה. בעונה שעברה שפט את המשחקים בין א.א.ק אתונה לבנפיקה ובין ריאל מדריד לוויקטוריה פלזן, ולפני כשלושה שבועות כאמור ניהל את המשחק בו אתלטיקו ניצחה 0:2 במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully