וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: גלבוע/גליל ומכבי חיפה טיילו, קייפרס מרמת גן קלע 57 נקודות

68:101 קליל לגלבוע באשקלון ו-74:102 לירוקים בהוד השרון בדרך לשמינית הגמר. קייפרס השתולל, אבל קבוצתו הפסידה להפועל חיפה. מהלאומית עלו גם בני הרצליה, אליצור יבנה וגליל עליון

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

בווידאו: ג'ורדי ברתומאו, מזכ"ל היורוליג

עירוני נס ציונה הייתה העולה הראשונה לשמינית גמר גביע המדינה בכדורסל, והערב (שלישי) הצטרפו אליה גם הפועל גלבוע/גליל שטיילה באשקלון, ומכבי חיפה שהביסה בחוץ את הוד השרון. מהמפגשים על טהרת הלאומית העפילו בני הרצליה, אליצור יבנה, הפועל גליל עליון והפועל חיפה, שהתגברה על קווין קייפרס מהפועל רמת גן שקלע מולה 57 נקודות.

ברביעי תשחק עירוני נהריה אצל אליצור נתניה ובחמישי יושלם הסיבוב עם המשחקים בין הפועל עפולה להפועל אילת ובין אליצור קרית אתא למכבי אשדוד. הגרלת שמינית הגמר תהיה ביום רביעי הבא (30 באוקטובר) - במחצית המשחק של עירוני נס ציונה ביורופקאפ.

ג'סטין טילמן שחקן הפועל גלבוע/גליל (משמאל) קולע מעל אירזוני ריד שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
הוביל את גלבוע/גליל. ג'סטין טילמן/ברני ארדוב

אליצור אשקלון - הפועל גלבוע/גליל 101:68

הקבוצה של ליאור ליובין מושלמת בליגת העל וגם בגביע לא התקשתה, אחרי מחצית ראשונה בה קלעה 62 נקודות ולמעשה סגרה עניין. המארחת, שחסרה את רוברט רוטברט הפצוע, קיבלה 17 נקודות מפול דלייני ו-11 מדודו שמריז, אבל זה לא הספיק מול ג'סטין טילמן שכיכב עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים. עידו פליישר נהנה עם 16 ו-10 ריבאונדים וגם נתנאל ארצי עם 13 וגיל בני עם 12 תרמו את חלקם.

מכבי הוד השרון - מכבי חיפה 102:74

דניאל סאואנה חזר לאולם בו ערך את משחקו הראשון כמאמן מכבי חיפה, שניצחה לפני כשישה חודשים 96:101 את הוד השרון בהארכה ובסיום העונה עזבה את הליגה הלאומית וחזרה לליגת העל. גם הפעם הוא השיג ניצחון, רק שזה היה קל הרבה יותר. הוד השרון עוד הובילה ברבע הראשון, אבל הירוקים ירדו להפסקה ביתרון תשע נקודות ופתחו פער דו-ספרתי שהפך בהמשך לתבוסה. סקוט סאגס קלע 32 נקודות (5 מ-7 לשלוש) וקטף 9 כדורים חוזרים, כשדניאל קופרברג הוסיף 20 ו-7 ריבאונדים וג'יימס יאנג 16. דייויד כהן תרם 10 אסיסטים לצד 8 הנקודות שלו. יונתן רבינוביץ' הוביל את הוד השרון עם 19 ושחר עמיר קלע 16.

דודו שמריז שחקן אליצור אשקלון מול נתנאל ארצי שחקן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
אשקלון תתרכז בליגה. דודו שמריז שומר על נתנאל ארצי/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי רעננה 70:107

היורדת מליגת העל לא התקשתה להביס את שכנתה בדרבי של השרון. הפועל רעננה עוד הייתה בעניינים אחרי הרבע הראשון בו פיגרה בנקודה בלבד, אבל הרצליה רצה ברבע השני עם 8:27 וירדה להפסקה ביתרון 20, כשהמחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים. הרכש הטרי ג'אקים דונלדסון הסתפק ב-10 נקודות בבכורה שלו אבל קטף 13 כדורים חוזרים, כשגייב לוין הוביל עם 20 ו-10 ריבאונדים. קנדל אנתוני סיים עם 19, אור לאומי עם 15 ו-6 אסיסטים ואופק מלכה ואנטוני פישר עם 13 כל אחד. לארי אנדרסון היה הקלע הבולט אצל המפסידה עם 17.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל חיפה 104:94

האדומים מהכרמל ניצחו, אבל הסיפור הגדול היה קווין קייפרס, שהגיע לרמת גן רק לפני שישה ימים והשתולל בבכורה עם 57 נקודות. קייפרס זרק לא פחות מ-32 פעמים מהשדה (לעומת 36 של כל יתר חבריו גם יחד) וקלע 8 מ-14 מחוץ לקשת. למרות זאת, המארחת איבדה יתרון דו-ספרתי, כשהפועל חיפה קיזזה בהפרש בהדרגה והשלימה את המהפך שלה עם 17:28 ברבע האחרון. ג'סטין הארט (29) ורקים בוקלס (20) היו בראש חמישה שחקנים בספרות כפולות אצל המנצחת.

ליאור ליובין מאמן הפועל גלבוע/גליל עם יפתח זיו. ברני ארדוב
רצף הניצחונות של גלבוע/גליל נמשך. ליאור ליובין/ברני ארדוב

משחקים נוספים

א.ס. רמת השרון - אליצור יבנה 93:85

מכבי קרית מוצקין - הפועל גליל עליון/צפת 83:73

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully