וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן נפרד מלוס אנג'לס? "אם אעזוב, אף אחד לא יזכור את ה-MLS"

שוב נותן שואו: הגלאקסי הודחו מהפלייאוף, איברהימוביץ' רמז על חזרה לאירופה, עקץ את שופטי ה-VAR, ביצע תנועה מגונה לקהל, והצהיר: "האצטדיון הזה קטן עליי"

אימג'בנק GettyImages

האם זה אקורד הסיום של זלאטן איברהימוביץ' בארצות הברית? הסופרסטאר השבדי הודח הלילה (בין חמישי לשישי) מפלייאוף ה-MLS אחרי הפסד 5:3 בדרבי ללוס אנג'לס FC, במשחק סוער בו סיפק שואו כהרגלו. זלאטן כבש שער מצמק בדקה ה-55, אבל ראה את כוכב היריבה העירונית קרלוס ולה כובש צמד ומצעיד את קבוצתו לגמר המערב. בסיום הוא לא רק סיפק ציטוטים יוצאי דופן כמיטב המסורת, אלא גם התקרב לאוהדי היריבה ואחז במבושיו בצורה מופגנת.

"הם אמרו לי כל מיני דברים במהלך המשחק, ורציתי להסביר להמחיש להם כמה המשחק הזה הוא כמו אימון בשבילי. מבלי לזלזל, האצטדיון הזה קטן עליי. אני רגיל לשחק מול 80 אלף צופים, אז המשחק הלילה היה הליכה בפארק", הסביר.

בנוסף בא זלאטן בטענות לשופטי ה-VAR שאישרו שער של היריבה שנכבש מעמדת נבדל, ואמר: "מה הם עשו שם למעלה? שתו קפה עם מג'יק ג'ונסון?"

זלאטן איברהימוביץ', לוס אנג'לס גלאקסי חוגג. GettyImages
לא מפסיק לייצר כותרות. זלאטן חוגג, הלילה/GettyImages

"דמיינו שלא אשחק ב-MLS יותר. עם מי תדברו אחרי משחקים?", פנה לעיתונאים הרבים שהמתינו למוצא פיו בסיום, על רקע השמועות העקשניות על כך שיחזור לאירופה. "אני עדיין לא יודע מה יקרה בשנה הבאה, אבל דבר אחד בטוח - אם אשאר אלו יהיו החדשות הכי טובות שיש ל-MLS, כי אז שאר העולם ימשיך לצפות בה. אם אעזוב, אף אחד לא יזכור שהליגה הזו קיימת בכלל".

זלאטן אף התקשה לתת קרדיט ליריבה, ואמר ש"הפכתי לא רק את לוס אנג'לס גלאקסי למפורסמת, אלא גם את לוס אנג'לס FC. קרלוס ולה התפרסם בזכותי. הם צריכים להתפלל שאשאר, אחרת הם לא יהיו מעניינים יותר".

כאמור, בשבועות האחרונים שמו של זלאטן בן ה-38 נקשר בחזרה לאירופה. בין היתר, דווח שאינטר מעוניינת להחתימו.

עוד בוואלה!

דיווח באיטליה: בולוניה לוחצת על זלאטן איברהימוביץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully