וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:2 את מץ, ראיקוביץ' שוב לא ספג

שערים של ממפיס ודמבלה סידרו לקבוצה של רודי גרסיה 3 נקודות קריטיות בתחתית. ראיקוביץ' רק עם 4 ספיגות ב-11 מחזורים אחרי ה-0:0 של ריימס מול נים

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך עם מפגש מסקרן ובו מונאקו ניצחה 0:1 בנאנט. ליל חזרה למקום השלישי עם 0:3 קליל על בורדו של פאולו סוזה ובהמשך נערכו עוד חמישה משחקים. ליון המאכזבת גברה 0:2 על מץ וברחה קצת מהתחתית. פרדראג ראיקוביץ' שוב שמר על שער נקי ב-0:0 של ריימס מול נים.

ממפיס דפאי ליון. רויטרס
שער יפה. ממפיס דפאי/רויטרס

ליון - מץ 0:2

אחרי ההפסד הכואב מול בנפיקה באלופות ושני משחקי ליגה ללא שער, ליון חזרה לנצח בבית מול העולה החדשה שבאופן לא מפתיע משתרכת לה במקום הלפני אחרון. ממפיס דפאי כבש את הראשון (28) עם בעיטה שטוחה וחזקה מתוך הרחבה. מוסא דמבלה הכפיל בפנדל (33). ניצחון קריטי לליון, שהיתה מוצאת את עצמה מתחת לקו האדום במקרה של הפסד. מץ נותרה תקועה במקום הלפני אחרון.

ריימס - נים 0:0

ארבעה שערים ב-11 משחקים ספג פרדראג ראיקוביץ' בליגה הצרפתית - פחות מכל שוער אחר בליגה הזו ואין ספק שבריימס לא מצטערים על העסקה שעשו עם מכבי תל אביב. אלא שהפעם, בניגוד לשני המשחקים הקודמים בליגה, ריימס לא הצליחה למצוא את הרשת ופספסה ניצחון שהיה מעלה אותה עד למקום השני.

עוד בוואלה!

מאורו איקרדי מקליד/ה: החלוץ שב לחיים בפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
יוסוף יאזיג'י שחקן ליל. רויטרס
שער ראשון במדי ליל. יוסוף יאזיג'י/רויטרס

ליל - בורדו 0:3

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ליל חזרה לחייך והתקדמה למקום השלישי בליגה. יוסוף יאזיג'י הטורקי השאיר כדור לבנז'מן אנדרה שהכניע מחוץ לרחבה את חברו לימי ראן בנואה קוסטיל וחגג שער בכורה בדקה ה-22. הטורקי חגג את הראשון שלו בפנדל בדקה ה-60 אחרי עבירה של לורן קוסיילני ברחבה על זקי צ'ליק, והמחליף לואיק רמי חתם עם מהלך יפה בתוספת הזמן. הפסד שלישי בארבעה משחקים לפאולו סוזה שהתחיל את המחזור מעל ליל בטבלה.

לורן קוסיילני שחקן בורדו מכשיל את זקי צ'ליק שחקן ליל. רויטרס
גרם לפנדל. לורן קוסיילני/רויטרס

נאנט - מונאקו 1:0

ניצחון חוץ ראשון העונה לקבוצה מהנסיכות, שעצרה את הרצף הביתי של נאנט. הסיפור הוכרע בדקה ה-22, כשאלכסנדר גולובין הכניס כדור עומק טוב לוויסאם בן ידר, שקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-60 שוב מצא הצרפתי המצוין את הרשת עם בעיטה נפלאה מהאוויר, אלא שהפעם הכיבוש נפסל בטענת נבדל. המארחת שהיתה מסוכנת יותר הגבירה את הלחץ בחיפושה אחר שוויון - אבל הוא לא הגיע, וסגנית המוליכה רושמת הפסד שני רצוף ועלולה לאבד את המקום השני.


משחקים נוספים:

ברסט - דיז'ון 0:2
לברסט: פול לאסנה (49), דניס באיין (53)

שטרסבורג - ניס 0:1
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (23)

מונפלייה - אנז'ה 0:0

ססק פברגאס שחקן מונאקו. AP
יופי של ניצחון. פברגאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully