וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר קראוץ': "מנצ'סטר סיטי פייבוריטית לזכייה באלופות, היא עדיפה על ברצלונה"

חלוץ העבר הגיב להנמכת הציפיות של פפ ("סיטי מהקבוצות הטובות שאי פעם ראינו") והילל את פירמינו: "גאון, הוא זה שמניע את ליברפול"

עריכת וידאו: מתן חדד

מוקדם יותר השבוע טען פפ גווארדיולה כי מנצ'סטר סיטי עדיין לא מוכנה לזכות בליגת האלופות - טענה שהותירה לא מעט אנשים מבולבלים. אחד מהם היה פיטר קראוץ', חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר ופרשן בהווה, שכתב ל"דיילי מייל": "סיטי היא הקבוצה שצריך לנצח העונה באירופה. אני יודע שליברפול האלופה המכהנת ויש לה מאזן פנטסטי, אבל לדעתי סיטי היא הפייבוריטית".

קראוץ' הוסיף וכתב: "לא אכפת לי אם הם לא עברו את רבע הגמר עם פפ, יש להם כל כך הרבה איכויות שזו בדיחה. לדעתי הם גם יותר טובים מברצלונה. כמובן שלברצלונה יש את מסי, השחקן הטוב אי פעם, אבל התחושה שאי אפשר להכניע אותם נעלמה ולדעתי סיטי מאוזנת יותר. זו אחת הקבוצות הכי טובות שאי פעם ראינו באנגליה. חסר להם עוד 1-5 אחוז שאצטדיון יכול לתת ברגעים קשים, מהסוג שהופך את ליברפול באנפילד לכל כך טובה".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ריאד מחרז. רויטרס
אל חשש, פפ/רויטרס

ואם בליברפול עסקינן, קראוץ' סימן את איש המפתח של אלופת אירופה - לא מוחמד סלאח, גם לא וירג'יל ואן דייק כי אם רוברטו פירמינו. "ישבתי עם רובין ואן פרסי וריו פרדיננד באולפן השבוע בזמן מסירת הראבונה שלו למאנה, וקפצנו על הרגליים, צרחנו", כתב. "מה הייתי עושה כדי לשחק איתו... הוא משחק את העמדה שלו בצורה טובה יותר מכל שחקן אחר בליגה והוא הסיבה שמאנה וסלאח כובשים כל כך הרבה. הוא היה מועמד לכדור הזהב, ובצדק. לאחרונה שמעתי ציטוט שאהבתי: 'אם אתה צופה במשחק, אתה לא רואה את פירמינו. אם אתה צופה בפירמינו, אתה רואה את כל המשחק'. הוא האיש שגורם לליברפול לעבוד. הוא גאון".

עוד בוואלה!

אולה גונאר סולשיאר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי שיהיה לנו סיכוי מול נוריץ'"

לכתבה המלאה
סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו שחקני ליברפול. רויטרס
השחקן החשוב ביותר בהתקפה. פירמינו עם מאנה וסלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully