וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי שיהיה לנו סיכוי מול נוריץ'"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד תיאר היטב את מעמדה של קבוצת הפאר, שתפגוש את המדורגת 19: "מקווה שנצליח לעצור אותם". סקולס רוצה את אוזיל

עריכת וידאו: מתן חדד

במשחק שינעל את המחזור העשירי בפרמיירליג, תתארח ביום ראשון מנצ'סטר יונייטד אצל נוריץ'. על פניו, מפגש של השדים האדומים אצל המדורגת 19 בטבלה, שעלתה בקיץ מליגת המשנה, לא אמור להיות מסובך במיוחד, אלא שבמנצ'סטר יונייטד הנוכחית הכל מסובך.

"אני מקווה שנצליח לעצור אותם, כי קשה לשחק מולם בחוץ", התעקש אולה גונאר סולשיאר. "אני מקווה שתהיה לנו קבוצה רעננה, כי נצטרך להיות בשיאנו כדי שיהיה לנו סיכוי. צפיתי בנוריץ' מול ליברפול וראיתי הרבה אומץ, הם שיחקו בדרך שלהם והשיגו כמה תוצאות מצוינות. זו קבוצה עם פילוסופיה ברורה".

בעוד אנתוני מרסיאל חזר ואפילו כבש את שער הניצחון מול פרטיזן בבלגרד, פול פוגבה, נמניה מאטיץ' ולוק שואו שוב לא יעמדו לרשות סולשיאר. "אנחנו עובדים קשה כדי שכולם יהיו בריאים ואני מקווה שזה יקרה בקרוב, אינני יודע מתי. אני משוכנע שנשתפר עכשיו עם מרסיאל, הוא מעניק לנו משהו אחר".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
ציטוט שאומר הכל. סולשיאר/רויטרס

סבב המשחקים שנערך אמש (חמישי) בשלב הבתים של הליגה האירופית הוליד שתי כותרות עבור חובבי הכדורגל האנגלי: האחת היא שמנצ'סטר יונייטד ניצחה בחוץ לראשונה אחרי למעלה משבעה חודשים (0:1 על פרטיזן בלגרד), והשנייה היא שמסוט אוזיל נראה עם רגל וחצי מחוץ לארסנל, אחרי שנותר מחוץ לסגל בניצחון 2:3 על גימראייש.

על פי פול סקולס, עובר בין שתי הכותרות קו אחד. אחרי המשחקים אמש שחקן העבר שמשמש כיום פרשן טלוויזיה, האיץ באקסית המיתולוגית להחתים את הקשר הגרמני הוותיק. "אני לא מצליח להבין מה קורה לאוזיל בארסנל. הוא שחקן מהסוג שמחבר קבוצות, הוא מאוד איכותי וכבר הראה את זה המון פעמים בקריירה. אני חושב שהוא יכול להיות התשובה של מנצ'סטר יונייטד בטווח הקצר. אם הוא ירצה להצטרף, זה יהיה אך ורק לטובתו. הוא יכול להפוך לשחקן המפתח של יונייטד כאן ועכשיו", אמר סקולס לרשת BT.

לטענתו, "נכון לעכשיו אין שום חיבור בין הקישור לחלוצים ביונייטד. אני מנסה לשאוב עידוד מהניצחון, אבל המשחק של יונייטד לא שוטף והיא זקוקה בדחיפות למנהיג מהקישור. אוזיל עשוי להיות התשובה".

כך או כך, אחרי ניצחון ארסנל התחמק אונאי אמרי מתשובות על מעמדו של אוזיל בקבוצה. "זה לא העיתוי המתאים לדבר על זה, כי אני מעדיף לדבר על המשחק עצמו. הוא לא היה בסגל, זו היתה ההחלטה שלי, וזה הכל", אמר המאמן על אוזיל, שערך העונה שתי הופעות בלבד במדי ארסנל.

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: דאבור פתח בניצחון סביליה, 1:2 דרמטי לסלטיק על לאציו

לכתבה המלאה
מסוט אוזיל, ארסנל, מול נמניה מאטיץ', מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הוא התשובה לבעיות? אוזיל מול נמניה מאטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully