וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לא הייתי מחליף שום דבר בקריירה בשביל זכייה במונדיאל"

כוכב ברצלונה חזר בו מהדברים שאמר לפני כעשר שנים: "לא חלמתי על כל הדברים שאשיג". לאוטרו מרטינס המועמד המוביל לרשת את סוארס

עריכת וידאו: מתן חדד

לפני מונדיאל 2010, אמר ליאונל מסי - אז בסך הכל בן 23 - שהיה מוכן להחליף את כל מה שהשיג בקריירה תמורת זכייה בגביע העולמי. הערב (שישי), בראיון שהעניק בארגנטינה, הוא נשמע אחרת. "הייתי מאוד שמח להיות אלוף עולם, אבל אני לא חושב שהייתי מחליף משהו בקריירה שלי בשביל זכייה במונדיאל. בעבר לא חלמתי על כל הדברים שאעשה, זה הרבה יותר גדול מכל מה שיכולתי לדמיין".

מאמן נבחרת ספרד רוברט מורנו, ששימש עוזר מאמן ברצלונה בין השנים 2014 ל-2017, סיפר על הגאונות של הפרעוש: "מסי השחקן הגדול בהיסטוריה. לראות אותו מתאמן כל יום היתה חוויה אדירה שלא אשכח לעולם", אמר מורנו, שהיה יד ימינו של לואיס אנריקה במשך שנים רבות וקודם למשרת המאמן הראשי של לה רוחה אחרי פרישתו הפתאומית של המנטור. מורנו מספר ש"ליאו משחק משחק אחר, זה אפילו לא כדורגל. הוא רואה את המגרש בהילוך איטי, יודע בכל רגע נתון לאן השומר שלו יילך, לאן החלוצים שאיתו ינועו. הכל נע אצלו בהילוך איטי, הוא רואה את המגרש כמו במטריקס. מה שחובבי הכדורגל רואים רק במשחקים בטלוויזיה, אנחנו ראינו יום-יום, שעה-שעה באימונים".

מורנו טוען ש"אי אפשר לאמן את מסי. אתה הולך איתו, כי הוא הכדורגל עצמו. אתה עוזר לשחקנים אחרים להתאים את עצמם אליו. לתנועות שלו, להחלטות שלו. זה החלק הקשה. מסי כשלעצמו הוא סוג של אלוהים. לא היה ולא יהיה שחקן כמותו בכדורגל".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
העיקר שהוא מאושר. מסי/רויטרס

ברצלונה ממשיכה לחשוב על היום שאחרי לואיס סוארס, ועל פי "אס", השם החם ביותר על הכוונת כרגע הוא זה של לאוטרו מרטינס, חלוצה הנפלא של אינטר. אלופת ספרד הגבירה לאחרונה את המעקב אחר שחקן נבחרת ארגנטינה, אותו ליאונל מסי מכיר היטב. הקטלאנים התרשמו לטובה בין היתר במשחק מול הנראזורי, אז הביך פעם אחר פעם את הגנת ברצלונה.

ובינתיים, ב"מארקה" חוזרים למשחק ליגת האלופות החלש בצ'כיה, ולתחושות הקשות בסיומו. מתברר כי המתח בין השחקנים עלה בחדר ההלבשה, כשהשחקנים הוותיקים ניהלו שיחה קשה שלא בהשתתפות הצוות המקצועי. "אם נשחק ככה, לא נזכה בליגת האלופות", אמר אחד מהם. למחרת, כך דווח, ארנסטו ואלוורדה לא דיבר עם השחקנים - לא בחדר ההלבשה ולא על כר הדשא.

ואם בחדר ההלבשה בפראג עסקינן, כך השאירו אותו שחקני ברצלונה:

עוד בוואלה!

חידון: האם זה שיא אמיתי שליאונל מסי שבר, או כזה שהמצאנו?

לכתבה המלאה

אחרי הפרסומים בספרד על אווירה מתוחה בין השחקנים בדרך חזרה מהמשחק נגד סלביה פראג, מדווחים בקטאלוניה על דאגה בקבוצה מכושרו של לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי לא כבש שער חוץ בליגת האלופות מאז ספטמסר 2015, והבעיה היא שחבריו להתקפה סובלים מאותה בעיה: אנטואן גריזמן לא כבש במשחק חוץ בצ'מפיונס מאז פברואר 2017, וגם עוסמאן דמבלה סגר 10 משחקי חוץ במפעל מבלי לכבוש.

כך או כך, סוארס הוא המדאיג מכולם. ב"אל מונדו" דווח על אכזבה מהירידה בכושרו, ומאמן בטיס לשעבר גאס פוייט, אורוגוואי בעצמו, נחלץ לעזרתו. "אף פעם אסור להספיד את לואיס סוארס. כולם אמרו בקיץ שברצלונה צריכה להחתים חלוץ גדול, והוא מבין את זה. גם הוא יודע שכבר אי אפשר לסמוך עליו באופן בלעדי. הוא יודע זאת יותר טוב מכולם. אני מקווה שהוא יפרוש בברצלונה".

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
מסי מכיר אותו היטב. לאוטרו מרטינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully