וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בלחץ: "חילופי האשמות ופרצופים עגומים בטיסה חזרה מפראג"

אחרי ה-1:2 המאכזב על סלביה פראג טר סטגן הודה שיש בעיות והשחקנים "צריכים לדבר בינינו על כמה דברים", בברצלונה מדווחים על טיסה מתוחה בחזרה הביתה. וגם: הנתון שממחיש את המשבר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ריאל מדריד אחרי הניצחון על גלאטסראיי

ברצלונה עלתה אתמול (רביעי) לראש בית ו' בליגת האלופות אחרי שגברה בצ'כיה 1:2 על סלביה פראג, אבל זה הלך קשה מאוד. ליאו מסי פתח מצוין וכבש שער מוקדם (3), אבל הצ'כים השיגו שוויון מוצדק מרגלי יאן בוריל (50). בארסה חזרה להוביל משער עצמי, די מקרי, 6 דקות לאחר מכן, אבל לאחר מכן הקבוצה הצ'כית המצוינת, שהרשימה גם במשחקיה הקודמים במפעל, לחצה והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אבל השוער מארק אנדרה טר סטגן והגנת בארסה הצליחו לבלום את השוויון. האלופה הספרדית ממשיכה לא להרשים, אך כאמור, היא עדיין בראש הבית, בעוד סלביה המצוינת במקום הרביעי.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
דרוש מנהיג. פיקה/רויטרס

טר סטגן הודה בסיום המשחק שברצלונה לא במיטבה ושלקבוצה יש בעיות שהשחקנים צריכים ללבן ביניהם: "לא הראינו את הרמה שאנחנו רוצים להראות. למזלנו לקחנו את שלוש הנקודות וזה מה שחשוב. אנחנו צריכים לדבר על כמה דברים, אבל נעשה את זה בינינו בחדר ההלבשה, ולא בפומבי. יש דברים שצריך לשפר. זה פנימי, ולא אעשה את זה כאן. ארצה קודם לדבר עם אלה שהיו על המגרש".

ואכן, היום ב"ספורט" הקטלאני מדווחים על "חזרה מתוחה הביתה" בטיסה מפראג לברצלונה. על פי הדיווח, "אתמול השחקנים נעו בין אכזבה מהיכולת לעצבים על מה שקרה. במטוס נראו פרצופים עגומים ובו כבר היו חילופי האשמות על איבודי הכדור במרכז המגרש, על בזבוז ההזדמנויות לכיבוש, ועל הרגעים שבהם הקבוצה הסתגרה מול סלאביה ונראה שהיא זקוקה לרחמיה". על פי הדיווח, בקבוצה יודעים שהניצחונות לא יכולים להשכיח את היכולת המדאיגה בכל משחקי ליגת האלופות העונה, אבל מודעים לכך שהמצב יכול להשתפר.

אגב, הנתונים ממחישים חלק מהבעיה: ברצלונה הייתה הקבוצה שרצה הכי מעט על המגרש במשחקי השבוע: 100.4 ק"מ. במקום הראשון לברקוזן (121.1 ק"מ), במקום השני לייפציג (117.5 ק"מ), במקום השלישי אתלטיקו (117.2 ק"מ), מנצ'סטר סיטי במקום ה-19 (110.6 ק"מ), וברצלונה במקום ה-32.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: אינטר ניצחה 0:2 את דורטמונד, ברצלונה ניצחה 1:2 את סלביה פראג

לכתבה המלאה
סרחיו בוסקטס ושחקני ברצלונה חוגגים שער. GettyImages
ניצחון קשה. ברצלונה/GettyImages

ארנסטו ואלוורדה הודה בסיום ש"ציפיתי למשחק כזה. הם היו מסוכנים מאוד כשאיבדנו את הכדור. בדקות האחרונות של המשחק הם סיכנו הכל וכולם הלכו קדימה. תמיד אנחנו רוצים לשלוט במשחק מהדקה הראשונה עד הדקה ה-95, אבל טוב לדעת איך לשחק ולנצח גם במשחקים כאלה. אולי היה חסר לנו קצת שקט בחצי המגרש שלהם". בנוגע לליאו מסי, שחוזר לכושרו, אמר המאמן: "מסי נוכח בכל מהלך, בכל יום שעובר הוא משתפר".

סרחיו בוסקטס הוסיף ש"זה היה ניצחון חשוב מאוד בבית מאוזן שכזה. זה דרש מאיתנו הרבה. החזקנו בכדור רוב הזמן, אבל בסוף סבלנו המון. חבל שלא כבשנו בהזדמנויות שהיו לנו. לפעמים הכדור לא רוצה להיכנס. השער השני שכבשנו היה שטותי, עם כדור שהוסט, אבל גם זה נחשב". גם בוסקטס התייחס למסי, ואמר: "הייתה למסי התחלה קשה לעונה, ועכשיו חשוב מאוד עבורנו שהוא נכנס לקצב".

הבעיה של ברצלונה הייתה שוב ההגנה, שנראתה חדירה מאוד - מלבד האיש על הקווים: מארק אנדרה טר סטגן שנבחר למצטיין המשחק, כשהוא שוב מציל את קבוצתו מעוד הופעה לא מרשימה של שחקני ההגנה. "טר סטגן הוא הקו האחרון שלנו, הביטוח חיים שלנו", אמר עליו בוסקטס, "זה לא קל להיות שוער ברצלונה, כי ליריבה אין הרבה הזדמנויות ואתה חייב להישאר מרוכז. אבל עליו תמיד אפשר לסמוך, הוא מציג רמה גבוהה העונה". גם המאמן ואלוורדה הודה: "טר סטגן היה שחקן המפתח שלנו בשלושת המשחקים שלנו במפעל עד עתה".

טר סטגן הוסיף ש"מבחינה אישית תמיד רציתי להיות במקום הזה, ואם אני יכול לעזור לקבוצה, זה אפילו יותר טוב. היו כמה מצבים שבהם לא עמדנו נכון. אלה דברים שקורים, ובשביל זה אני כאן". הגרמני התלונן על החזרה של קבוצתו מההפסקה: "הם השוו במצב הראשון שהיה להם. אסור שזה יקרה. הייתי די לבד. לא חזרנו ב-100 אחוז".

מארק אנדרה טר סטגן, שוער ברצלונה. רויטרס
"הביטוח חיים שלנו". טר סטגן/רויטרס

בברצלונה ביקרו בעיקר את ג'רארד פיקה, עוסמן דמבלה וארתורו וידאל. בציונים של "ספורט" הקטלאני נכתב על דמבלה: "הבעיה שלו שוב היא בהבנת המשחק. הוא עשה הכל לא נכון". על וידאל: "אמור היה להתמודד עם האמצע של סלביה אבל איבד אין סוף כדורים ובארסה סבלה". על פיקה: "הגיב באיחור בשוויון של סלביה, סגר רע והיה רך". בטור הפרשנות ב"ספורט" נכתב שהמשחק הוכיח ש"כל קבוצה עם אינטנסיביות ויוזמה, כמו סלביה, יכולה להכניס את ברצלונה הזאת לצרות גדולות".

עדכון ראשון: 00:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully