וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול טוען: מעולם לא הצהרתי שגיא חיימוב השוער הראשון

מאמן מכבי חיפה סירב להתייחס לאפשרות שיבצע שינוי בין הקורות, דיבר על שריקות הבוז מהיציעים ("חשוב שהקהל יתמוך בכולם, בעיקר כשיש לנו את הסגל הצעיר בליגה") והביע שביעות רצון מהתחרות על ההרכב: "כל השחקנים שלנו השתפרו במדדים האישיים, כולם מתקדמים"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
עם הפנים קדימה. בלבול/שלומי גבאי

לאחר ה-1:1 הביתי עם בני יהודה, תנסה מכבי חיפה לשוב למסלול הניצחונות כשתתארח אצל הפועל כפר סבא ביום שבת הקרוב. היום (חמישי) ערך המאמן מרקו בלבול מסיבת עיתונאים, ובה התייחס לדרבי הירוקות.

"אנחנו יודעים שיהיה לא קל, כפר סבא קבוצה מאומנת שעושה צרות להרבה קבוצות", אמר המאמן. "יש אווירה טובה באימונים, השחקנים רוצים, מנסים, עובדים קשה, נבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק. כולם, בגדול, יהיו כשירים למשחק. אני שמח שהצלחנו ליצור כאב ראש חיובי, יש פה קבוצה צעירה וחיובית. זה טוב לשחקנים שיש תחרות, זה דוחף אותם קדימה ובעקבותיה זומנו גם שחקנים לנבחרת ישראל. כולם השתפרו במדדים האישיים, כולם מתקדמים וחשוב להמשיך ולייצר את התחרות הזאת. במועדון כמו מכבי חיפה כמובן שיש ציפיות, טוב שיש ציפיות וצריך לקחת את הלחץ למקום חיובי. נכון שלפעמים זה קצת קשה, אבל ישפטו אותנו לפי התוצאה הסופית וזה בסדר גמור".

על האפשרות שיבצע שינוי בין הקורות, כשג'וש כהן יחליף את גיא חיימוב, אמר בלבול: "אני אף פעם לא מפרסם את ההרכב יומיים לפני המשחק". כשנשאל על כך שהצהיר בעבר כי חיימוב הוא השוער הראשון שלו, השיב: "לא הצהרתי את זה".

בלבול נשאל על שריקות הבוז של האוהדים בחלק מהרגעים העונה ואמר: "יש לנו קהל אדיר שמלווה אותנו גם בבית וגם בחוץ, 10,000 איש במשחק האחרון נגד נס ציונה בחוץ זה דבר מרשים. בכדורגל יש הרבה מאוד אמוציות ולפעמים הקהל מביע את דעתו, כמובן שחשוב שהוא יתמוך בכולם, במיוחד כשיש לנו את הסגל הכי צעיר בליגה".

על ה-1:1 עם בני יהודה אמר בלבול: "היה מאכזב לקבל שער בדקות האחרונות לאחר שהובלנו. כמו שראינו, היו דברים טובים, היו דברים שאנחנו צריכים לשפר והמשחק הזה כבר מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully