וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מקווה שנפתור את הבעיות מבפנים, ואם לא אז נסתכל החוצה"

24.10.2019 / 15:53

הבעלים של הפועל חיפה במסיבת העיתונאים לקראת הפועל תל אביב: "השחקנים מחויבים, הקבוצה חשובה להם, לא חושב שיש ירידה ביכולת". חיים סילבס: "אולי נצטרך שינויים"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפועל חיפה תארח ביום שבת ב-16:00 את הפועל תל אביב, אותה לא ניצחה מאז ינואר 2012. הקבוצה תחסר שוב את ניקולה גולאן וגילי ורמוט הפצועים, כשגם גיא משפתי עדיין מושבת. למסיבת העיתונאים של הקבוצה היום (חמישי) התייצב הבעלים יואב כץ, שנחת בארץ והתייחס לאכזבה במחזורים האחרונים.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס עם הבעלים יואב כץ. שלומי גבאי
יש עבודה. כץ וסילבס/שלומי גבאי

"אני לא חושב שיש ירידה ביכולת", אמר כץ. "הקבוצה במצב טוב, היא במקום שביעי, בדיוק באמצע הטבלה, ואנחנו רוצים שתהיה במקום שישי ומעלה. פתחנו בצורה מאוד טובה, שני המשחקים האחרונים היו פחות טובים, אבל יש מקום לאופטימיות. אני מקווה שננצח את הפועל תל אביב ונמצא את עצמנו בשישייה הראשונה".

הבעלים הוסיף: "יותר קל לראות את היער מבחוץ מאשר מבפנים. כשאני בא לארץ אני רואה דברים אחרים ואני משתדל למקד את הצוות והשחקנים במה שאפשר לתקן. המועדון עובד בצורה יפה ואנחנו מקווים שהקבוצה תנצח ותתברג למעלה. יש הרבה אופטימיות. הקבוצה העונה צברה יותר מ-50 אחוז נקודות מאשר בשלב הזה בעונה שעברה. השחקנים מחויבים, הקבוצה מאוד חשובה להם. ההגנה טובה, הקישור טוב, ההתקפה פחות וצריך לעבוד על זה. אני מקווה שנוכל לפתור את הבעיות מבפנים, ואם לא אז נסתכל החוצה. אני חושב שיש לנו את הכלים לפתור את הבעיות מבפנים".

המאמן חיים סילבס אמר: "אנחנו במרתון. יש ימים שאנחנו טובים יותר ויש ימים שאנחנו טובים פחות. במשחק האחרון דיברו על ההתקפה, במשחק הקודם ההגנה עשתה טעויות ודיברו עליה. כל משחק הוא סיפור חדש. המשחק מול רעננה היה סופר-קשה, נגררנו לקרב חפירות ויכולנו להפסיד עם החלטת VAR כזו או אחרת. הקבוצה שלנו לא ספגה בארבעה משבעה משחקים וזה מעיד על כוח ורמת מחויבות בהגנה, ומצד שני שלושה משחקים לא הבקיעה וזה מצריך רענון. עבדנו על זה, גם על האיכויות מבפנים ואולי נצטרך שינויים כאלה ואחרים".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה: ניקולה גולאן ייעדר כחודש בשל קרע בשריר התאומים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully