וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מבחינתי כל הפסד של בית"ר זה קטסטרופה"

24.10.2019 / 12:45

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת לקראת המשחק מול בני יהודה (א', 20:15). המאמן הזהיר: "המשחקים נגדה אף פעם לא קלים". על עידן ורד: "הוא חזר לאימונים מלאים, יש לו הרבה מוטיבציה". תמיר עדי: "אומר תודה על כל דקה שאני משחק". הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל על הדלקת אבוקה

תקופה טובה עוברת על בית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי תתארח ביום ראשון (20:15) אצל בני יהודה כשהיא אחרי שני ניצחונות ליגה מרשימים - 0:3 על מכבי נתניה ו-0:4 מול נס ציונה במחזור החולף. כעת הקבוצה מהבירה תנסה להכניע את מחזיקת הגביע, שבמחזור הקודם סחטה 1:1 ממכבי חיפה וצפוי לעשות חיים קשים גם לבית"ר. היום (חמישי) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות בשני ובה רוני לוי התייחס ליריבה וגם לתקופה הטובה שעוברת על קבוצתו.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. שלומי גבאי
בדרך לניצחון שלישי רצוף? רוני לוי/שלומי גבאי

המאמן התייחס ליריבה ואמר: "עשינו ניצחונות יפים שמחזקים את הביטחון שלנו, אבל אנחנו צריכים המשכיות. בני יהודה היא קבוצה שהוכיחה את עצמה כקשה ומסוכנת. המשחקים נגדה אף פעם לא קלים, אבל אנחנו נבוא עם השאיפות והרצונות שלנו. בדרך כלל במשחקים שלהם הם מחזיקים פחות בכדור, אבל אנחנו יודעים שהם מאוד חזקים ומסוכנים".

על החיבור של קבוצתו: "יש שיפור ויש יציבות גם ברמת המשחק וגם בהרכב. אני לא לגמרי מרוצה עדיין, כמובן שיש לנו עוד הרבה עבודה. מבחינתי זה טבעי כשקבוצה מחליפה כל כך הרבה שחקנים. ככל שהזמן יתקדם אנחנו נהיה יותר טובים. חשוב לנצח כדי לעשות את התהליך הזה עם תוצאות טובות".

"מבחינתי כל הפסד ואיבוד נקודות זה קטסטרופה ועושה הרגשה רעה מאוד. איבדנו כבר מספיק נקודות, אנחנו יודעים שכל משחק מבחינתנו הוא משחק מפתח".

הקבוצה נקנסה היום ב-10,000 שקל על הדלקת אבוקה של אוהדיה במשחק מול מכבי נתניה. "אין חולק כי הקבוצה עושה מאמצים למגר תופעות מסוג זה ולעתים בהצלחה ניכרת... מאידך, העבריין לא נתפס ועל כן אין הקבוצה יכולה ליהנות מהקלה בענישה", קבע הדיין עו"ד ישראל שמעוני.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים, פלייר. קובי אליהו
בבית"ר כבר מחכים לחזרה שלו. עידן ורד/קובי אליהו

על עידן ורד שמתקשה לחזור מהפציעה: "לשמחתנו הוא חזר לאימונים מלאים. אומנם הוא עדיין סובל מרגישות, אבל הוא מגלה הרבה רצון ואופטימיות. אופיר (קריאף) גם צפוי לחזור בשבוע הבא".

על ליוואי גרסיה: "הוא בחור צעיר, שחקן עם פוטנציאל גדול. יש לו יכולות ברמה ממש גבוהה. אבל שחקנים כאלו צריכים להיות מקצוענים. לדעת לשלב את האיכויות שיש לו עם משחק הגנה ומשחק טקטי כדי שיתאים את עצמו לרמות הגבוהות. יש לו הרבה רצון ומוטיבציה ואם הוא ימשיך ככה הוא יתקדם".

תמיר עדי, הבלם/קשר שהצטרף העונה לקבוצה, אמר: "אני חושב שהגעתי די מוכן ובשל. אני חושב שזה משהו שנבנה. יש לנו סגל מספיק גדול ויש פה התמודדות גדולה על כל עמדה. צריך להגיד תודה על כל דקה שאקבל בבית"ר ירושלים".

* במועדון הודיעו היום על שיתוף פעולה עם תחנת הרדיו "גלי ישראל" (תדר 94 /fm 89.3), במסגרתו ישודרו כל משחקי הבית של הקבוצה, כולל פרשנות, בשידור חי למאזיני התחנה בכל הארץ, ובכך יאפשרו לקהל האוהדים הרחב להישאר מחוברים לקבוצה במהלך השידור ולאחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully