וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נקנסה ב-15 אלף שקל: "לא עושה מספיק למנוע את התופעות הללו"

24.10.2019 / 18:10

האדומים נענשו על זריקת החפצים של אוהדיהם, בבית הדין חרצו: "זו כבר הרשעה שלישית". אביטן: "חיכינו הרבה זמן לניצחון, נקווה שנדע לייצר מומנטום"

דני מרון

הפועל תל אביב נקנסה היום (חמישי) ב-15 אלף שקל על השלכת מצתים וכוסות לכר הדשא במשחק הליגה האחרון. "זו הרשעה שלישית בעונה זו בגין התנהגות אוהדיה ודומה כי למרות המתקן החדש והאמצעים שבו, הנאשמת אינה עושה די למנוע את התופעות הללו ובהמשך, לתפוס את עושי המעשים ומשליכי החפצים", חרץ הדיין עו"ד גיורא לנדאו.

הרבה מאוד לחץ השתחרר בקבוצה אחרי ה-1:2 הדרמטי על הפועל כפר סבא. כעת, האדומים נערכים למשחק הלא פשוט שמצפה להם מול הפועל חיפה בחוץ ביום שבת (16:00). ניסו אביטן ושחר הירש ערכו היום (חמישי) מסע"ת לקראת ההתמודדות והתייחסו לתקופה שעוברת על הקבוצה וההכנות למשחק הקרוב.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ישיג ניצחון שני רצוף? ניסו אביטן/לירון מולדובן

אביטן התייחס לתקופה שעוברת על המועדון: "בסך הכול אני חושב שלאורך תקופה ארוכה הדברים הלכו בסדר גמור. כולנו מבינים שהתוצאות מאוד חשובות, אני מקווה באמת לייצר רצף חיובי. אני לא חושב ששום דבר מבטל את מה שעשינו. רוצים לצאת לרצף חיובי. אנחנו מתכוננים טוב, יודעים שיש לנו יריבה טובה. ראינו על כל השחקנים את ההתפרצות של הרגשות, אני מקווה שנדע לקחת את המומנטום הזה קדימה".

על אוראל דגני: "הוא בתהליכים של חזרה לכשירות, אבל הוא ככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק הזה".

על דמבה קמארה שאיחר לחזור לאימונים ונקנס: "היה עיכוב בקונקשן שלו. מבחינתנו כעסנו עליו בגלל איך שהוא התנהל מולנו. הוא נענש, אבל הכל באופן יחסי. נקווה שזו תהיה הפעם האחרונה".

שחר הירש אמר: "אין ספק שכשאתה יושב בספסל, זה כיף לעלות ולהיות מעורב בניצחון. היה כיף לשחק אחרי תקופה שלא שיחקנו בכלל. כשהייתי צעיר יותר היה לי קשה לקבל את זה שאני לא משחק. אבל ככל שהתבגרתי הבנתי שזה לא יעזור לי לעשות פרצופים. אני משתדל להתאמן חזק ומחכה להזדמנויות שלי".

על הלחץ סביב המועדון: "בהפועל תל אביב תמיד יהיה לחץ. אנחנו תמיד גם נשאף גבוה. כמובן שהאווירה הרבה יותר טובה אחרי שמנצחים".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: דמבה קמארה התנצל, אבל נקנס ב-750 דולר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully