וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דמבה קמארה התנצל, אבל נקנס ב-750 דולר

24.10.2019 / 9:50

החלוץ הגינאי איחר לחזור לישראל ונגרע מהסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת. בוועדת המשמעת הוא אמר: "אני מתנצל ומבטיח שמקרים כאלה לא יחזרו בשנית"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל תל אביב, דמבה קמארה, נקנס היום (חמישי) ב-750 דולר בוועדת משמעת פנימית של המועדון. קמארה איחר לחזור לישראל ממשחק הידידות של נבחרת גינאה נגד צ'ילה שהתקיים בספרד, החמיץ את האימון המסכם לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא ונופה מהסגל. היום הוא כאמור עמד לוועדת משמעת ובה אמר: "הייתי בהרבה משחקי נבחרת וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי. אני מתנצל ומבטיח שמקרים כאלה לא יחזרו בשנית".

בשבוע שעבר נקנס אור אינברום לאחר שבילה עד שעה מאוחרת. בהפועל תל אביב אמרו כי ישנו תקנון ברור וכל מי שיפר אותו או יבצע עבירת משמעת, יספוג קנס דומה. קמארה היה מתוכנן לפתוח נגד כפר סבא, אבל לבסוף עומר דמארי פתח במקומו וסיים עם בישול ושער הניצחון של הפועל תל אביב.

במועדון לא הופתעו מהדיאגנוזה של הפציעה ממנה סובל עמנואל בואטנג. כבר לאחר המשחק בשבת במועדון העריכו כי מדובר בקרע במיניסקוס. מדובר במכה מקצועית עבור האדומים מכיוון שבואטנג הפך לשחקן המרכזי שלהם בקישור. ניר לקס אמור לקבל את המושכות לצד סטפן ספירובסקי במשחקים הקרובים.

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את המועדון לדין אחרי שבמשחק ביום שבת נזרקו מהיציע לכר הדשא מצתים וכוס שתייה.

שחקן הפועל תל אביב, דמבה קמארה, מול שחקן הפועל באר שבע, לואי טהא. דני מרון
בעיות משמעת. קמארה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully