וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "במבחן הדרך הלכנו קדימה, כל עוד אוכל - אהיה בנבחרת"

13.10.2019 / 12:15

הכוכב התייחס לקביעה לפיה הוא היחיד שמתפקד בנבחרת ("לא אוהב לשמוע את זה, יש שיפור"), הכושר בו הוא נמצא ("המספרים מדברים בעד עצמם") והעתיד: "עכשיו כבר לא שואלים אם אוכל לשחק באירופה. הכל פתוח"

אימון נבחרת ישראל. שלומי גבאי
בחזרה לעבודה. הרצוג ושחקני הנבחרת/שלומי גבאי

לאחר ההפסד הכואב באוסטריה, שפחות או יותר חרץ את גורלה בבית ז' של מוקדמות יורו 2020, פתחה היום (ראשון) נבחרת ישראל את ההכנות לקראת משחק הבית מול לטביה ביום שלישי.

מלך שערי מוקדמות היורו ערן זהבי הגיע לדבר עם העיתונאים ואמר: "יש אכזבה מהתוצאות, לא נסתיר את זה. בארבעת משחקים האחרונים לא הוצאנו את הנקודות שרצינו להביא, אבל אני לא מרגיש שהתוצאות משקפות את הקמפיין. ננסה לשחק כדורגל חיובי ולהביא נקודות. יש פה מערכת יחסים כנה ואמיתית בין המאמן והשחקנים, אבל זה היה גם עם מאמנים קודמים. לא תפקידי להגיד אם הרצוג צריך להמשיך, אני כן רואה שינוי בנבחרת. מבחן התוצאה לא טוב, אבל במבחן הדרך כן הלכנו קדימה. היום אני יכול להגיד בפה מלא שנבחרת ישראל יכולה לנצח כל נבחרת בבית, ולהפסיד לכל נבחרת בבית".

כשנשאל האם הוא לבדו אחראי לרגעים הטובים של הנבחרת אמר זהבי: "אני לא אוהב לשמוע את זה ולראות את זה, כי זה לא נכון - אני לא הייתי לבד על המגרש. שיחקתי בנבחרות אחרות, השחקנים נותנים 200 אחוז על המגרש, אז לא נכון לשים את הכל עלי. המספרים מדברים בעד עצמם, אי אפשר להסתיר את זה, בזמנו הביקורות היו נכונות כי לא הצלחתי להביא את המספרים מהקבוצות לנבחרת, אבל אני מעדיף שלא להתעסק רק בעצמי. ברוב הקמפיינים לא שיחקתי בתפקיד שאני משחק היום, ברוב הקמפיינים גם לא שיחקנו התקפי ככה. אולי גם ירד ממני קצת לחץ".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. שלומי גבאי
יש גם נקודות אור. זהבי/שלומי גבאי

על עתידו המאישי אמר זהבי: "יש לי חוזה לעוד שנה בסין, חלומות תמיד יש אבל יש גם מציאות וכולנו מכירים אותה. לפעמים אומרים 'אולי הוא לא יכול לשחק באירופה, הוא כבש בליגה הישראלית, בליגה הסינית', אבל עכשיו כשזה קורה בנבחרת אף אחד כבר לא שואל את זה. זה לא רק הנושא הכספי, יש הרבה פרמטרים שקבוצות מסתכלות עליהם, אם זה גיל, אם זה מחיר שהן צריכות לקנות שחקן, אבל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. הכל יכול להיות מבחינתי. למה שזה יהיה הקמפיין האחרון שלי? כל עוד אוכל לשחק אני פה. אני מקווה שיהיה לי את האומץ לפנות את הדרך לדור הבא כשארגיש שאין לנו סיכוי, אני מקווה שזה לא יקרה בקרוב".

מונס דאבור הוסיף: "כולם מאוכזבים, כולם מרגישים שיכולנו להוציא משהו יותר טוב. אני שיש ממני ציפיות גדולות ואני מנסה לעשות הכל, כמובן שאני לא מרוצה מכמויות השערים שלי כאן אבל אני מביא דברים טובים ומנסה לעזור. התחלנו משהו ואנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים, אנחנו בדרך הנכונה. רואים את זה פחות בתוצאות ויותר ביכולת של השחקנים והנבחרת, המקום החמישי לא מצדיק את מה שעשינו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully