וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "כמובן שזה לא מה שרציתי בסביליה". מונצ'י: "ההמולה פוגעת בו"

החלוץ הבטיח להמשיך להיאבק, המנהל הספורטיבי דחה את השמועות על סכסוך בין לופטגי לישראלי והציב יעד: "מאמין שיכבוש 15 שערים העונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור מנסה לנצל את פגרת הנבחרות כדי לשים בצד את הסיטואציה הסבוכה אליה נקלע בסביליה, אולם בספרד לא מרפים. היום (ראשון) פורסם ב"מארקה" ראיון עם המנהל המקצועי של סביליה מונצ'י, בו התייחס בין היתר לשאלות שצפות סביב מעמדו של דאבור, שטרם קיבל דקות בליגה הספרדית וזוכה לקרדיט מועט מאוד מהמאמן ג'ולן לופטגי.

"אני לא יכול לשפוט את האוהדים שקוראים בשמו ודורשים את שיתופו. מצד שני, השאלה שמטרידה אותי היא האם ההמולה סביבו עוזרת לו או פוגעת בו. לטעמי היא אך ורק פוגעת בו", אמר מונצ'י בהתייחס למפגן התמיכה של אוהדי הקבוצה בדאבור במשחק האחרון של סביליה נגד אפואל ניקוסיה בליגה האירופית, בו דאבור נכנס כמחליף.

מונצ'י המשיך ואמר ש"מה שהכי מטריד אותי אלו השמועות שצצות. לופטגי הסביר בעצמו למה דאבור ממעט לשחק, אבל אנשים מתעקשים להמציא דברים. אומרים שהוא מאחר לאימונים ולכן התעמת עם המאמן, אבל זה פשוט לא נכון. מונס מקצוען אמיתי וחבר נהדר לקבוצה. הבעיה היחידה היא שהמאמן אוהב לשחק בשיטה מסוימת, ומעדיף חלוצים אחרים כרגע. האם זה הולך להיות ככה לנצח? אני לא יודע".

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
מונצ'י עדיין מאמין בו. דאבור/GettyImages

על פי התקשורת הספרדית, גם מונצ'י - כמו לופטגי - לא היה מעורב בהחתמת דאבור. החלוץ הישראלי נחשב לנדוניה מהמאמן הקודם, חואקין קפארוס. "זה שלא אני הבאתי אותו לא אומר שאני לא אוהב אותו כשחקן. אני מאמין בו, ומאמין שהוא עוד יכבוש השנה לפחות 15 שערים. הוא עוד יחגוג השנה", אמר.

עוד אמר על היחסים בין לופטגי לדאבור: "זה נכון שדאבור חתם כשהיה כאן מאמן אחר, ועכשיו יש מאמן חדש עם שיטה אחרת. שאר השחקנים שהצטרפו בקיץ היו על דעתו של המאמן הנוכחי, ולכן מונס צריך להתאים את עצמו וללמוד לאט לאט מה המאמן רוצה ממנו. הדרישות של המאמן שלנו אחרות מהדרישות שהוא קיבל באוסטריה. בכל מקרה, הוא נמצא בקו התקדמות. זה תהליך".

החלוץ עצמו נשאל היום באימון נבחרת ישראל האם ישקול לעזוב את סביליה בינואר ואמר: "מוקדם מדי לדבר על זה, כמובן שזה לא מה שרציתי, קרו כל מני דברים אבל אני מתאמן חזק ועושה את המקסימום כדי להרוויח את אמון המאמן ולשחק כמה שיותר. אני לא אחד שמתייאש ושירים ידיים, זה לא משהו שחוויתי עד עכשיו אבל אני בטוח שאצא יותר חזק מזה".

עוד בוואלה!

אוהדי סביליה הריעו למונס דאבור. לופטגי: "טוב שהקהל מעודד אותו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully