וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוששת מקרע לדור פרץ: "היה בקו עליה לאחרונה"

13.10.2019 / 10:06

הקשר שנפגע בשריר הארבע ראשי באימון נבחרת ישראל יעבור אולטראסאונד בימים הקרובים ואז תיקבע חומרת הפציעה ומשך ההיעדרות: "חבל שיילך אחורה עם הפציעה הזו". החלו ההכנות לאשדוד: "אחד המשחקים הקשים בליגה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי תל אביב התאכזבו לשמוע אתמול (שבת) על פציעה נוספת של שחקנם כשהפעם זה היה דור פרץ שנפצע במהלך אימון הבוקר של נבחרת ישראל. הקשר דיווח לגורמים במועדון כי הרגיש דקירה בשריר הארבע ראשי ונטש את אימון הנבחרת. באלופה מנסים לקבוע לפרץ אולטראסאונד למחר או מחרתיים כשהחשש הוא שמדובר בקרע מלא של השריר, ובמצב כזה ייעדר חמישה שבועות לפחות.

"נקווה שלא מדובר בקרע כי ההיעדרות תהיה ארוכה", אמר הבוקר גורם במכבי תל אביב. "פרץ היה בקו עליה לאחרונה. חבל שהוא יילך אחורה עם הפציעה הזו". כעת מקווים במועדון שיתר השחקנים שלהם בנבחרת יסיימו בריאים ושלמים את ההתכנסות ביום שלישי בלילה בתום המשחק מול לטביה.

אחרי שבשבוע שעבר ניתנה חופשה ארוכה לשחקנים גם בשל יום הכיפורים, חזרה בסוף השבוע הקבוצה להתאמן בצורה מלאה לקראת משחק החוץ באשדוד ביום שני הבא, מוצאי החג השני של סוכות. "אחרי התיקו הביתי מול חדרה, חייבים לחזור לנצח וזה יהיה קשה, כי אשדוד במגרש שלה זה אחד המשחקים הכי קשים בליגה", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב. השוער דניאל טננבאום ימשיך לעמוד בשער בשל הפציעה של אנדראס יאניוטיס. בקבוצה עוקבים בדאגה אחרי הפציעה של חביב אוחיון ונמצאים בקשר עם המשפחה בבית החולים.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
מכבי תל אביב עוקבת בדאגה. דור פרץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully