וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי, הכדורגלן הכי טוב שאתם לא מכירים"

מספר כלי תקשורת באירופה ערכו לגולשים היכרות עם מלך השערים של מוקדמות יורו 2020: "הוא לא מוכר פה, אבל מאזן הכיבושים שלו משוגע". שוער אוסטריה: "הוא שחקן מדהים שלא שייך לליגה הסינית"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. GettyImages
ישראל לא כובשת את אירופה, אבל הוא כן. זהבי/GettyImages

שלב המוקדמות לקראת יורו 2020 כבר נמצא בישורת האחרונה. בלגיה ואיטליה הבטיחו את ההעפלות שלהן, נבחרת אחרות נמצאות מרחק נגיעה משם וכמובן שמצפים גם כמה רגעי מתח גדולים. בין כל סימני השאלה, ניצב גם אחד פחות חשוב, אבל כזה שבכל זאת ייכנס לספרי ההיסטוריה: מי יהיה מלך השערים?

המוליך הגאה הוא כמובן ערן זהבי, שכבש 10 שערים במדי נבחרת ישראל. החלוץ חווה שלב מוקדמות חלומי מבחינה אישית, אבל למרות שהוא השחקן המוביל של נבחרת ישראל, שחקנים כמו מונס דאבור, ביברס נאתכו ולאחרונה מנור סולומון ושון וייסמן, הרבה יותר מוכרים ממנו באירופה. כעת הוא מקבל הרבה חשיפה גם מחוץ לישראל או סין.

באתר האינטרנט של "סודויטשה צייטונג" - אחד מהעיתונים הנפוצים בגרמניה - ערכו היום לקוראים היכרות עם "השחקן הכי טוב שאתם לא מכירים". על החלוץ כתבו "זהבי השתיק את ארנסט האפל שטדיון. הוא כבש שער חלומי ורק האוהדים הישראלים קראו בשמו שוב ושוב".

באתר הגרמני הזכירו שמלבד תקופה קצרה ולא ממש מוצלחת באיטליה, זהבי מעולם לא שיחק בליגה בכירה באירופה ולכן הוא איננו מוכר למרבית אוהדי הכדורגל ביבשת הישנה, אבל ציינו ש"בשלוש השנים האחרונות הוא הפך לחלוץ הכי גדול בליגה הסינית".

"אחרי המשחק שאלתי אותו מה הוא אוכל. הוא לא ענה לי, רק חייך והמשיך ללכת", סיפר בלם נבחרת אוסטריה, אלכסנדר דראגוביץ'. השוער שספג ממנו את הטיל לחיבורים בווינה, ציצאן סטנקוביץ', הוסיף: "הוא בועט בשמאל, הוא בועט מימין, הוא מאיים מכל טווח. שחקן מדהים, שלפי דעתי לא שייך לליגה הסינית מבחינת איכות".

גם באתר "טוטו מרקטו" האיטלקי התייחסו היום לזהבי ובנימה דומה: "מלך השערים של המוקדמות הוא ישראלי בן 32 שמשחק בסין. הוא לא מוכר ביבשת הישנה והשם שלו אולי מזכיר את סוכן השחקנים המפורסם פיני זהבי. מדובר בערן זהבי, ששיחק שנתיים בפאלרמו ואז חזר הביתה לישראל. מאז מאזן הכיבושים שלו משוגע, מדהים. והוא עשוי לסיים כמלך שערי המוקדמות כשהוא משחק בנבחרת שלא מעפילה ליורו".

זהבי זכה לאזכור ביממה האחרונה במקומות נוספים, כמו הונגריה וסרביה. ב"מוצארט" הסרבי למשל, הזכירו את תקרית זריקת סרט הקפטן וכתבו ש"רק לפני כמה שנים כל המדינה שלו שנאה אותו ועכשיו אותם אוהדים קוראים בשמו מדי משחק".

עוד בוואלה!

דור פרץ נפצע ושוחרר מהסגל. ביטון: "גם את רומא לא בנו ביום אחד"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully