וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקאזט הבא": באנגליה נלהבים משון וייסמן, שלא מתעסק בספקולציות

בוולפסברגר מנסים להפחית את הלחץ מהחלוץ הישראלי, שהודה: "זה מחמיא". באנגליה טוענים: "אם ימשיך כך, המעבר בלתי נמנע"

צילום וידאו: יניב טוכמן

אם יש מישהו שנבחרת אוסטריה מכירה היטב בנבחרת ישראל זה שון וייסמן. חלוץ מכבי חיפה שעבר בקיץ לוולפסברגר פתח את העונה בסערה עם 17 שערים בכל המסגרות, שגרמו לצ'לסי, ווסטהאם, לסטר סיטי וטוטנהאם להביע בו עניין, כך על פי דיווחים. "אלה רק ספקולציות", התעקש מאמנו גרהארד שטרובר. "זה נורמלי, אבל אנחנו לא רוצים להכביד על שון עם דברים כאלה, הוא שיחק עבורנו רק 13 משחקים ומרגיש פה מאוד בנוח".

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לתקשורת האוסטרית, התייחס לווייסמן גם לשמועות על מעבר אפשרי לפרמיירליג: "זה תמיד מחמיא, כבוד שמזכירים את שמי בהקשרים הללו, אבל כרגע אני מתמקד רק בנבחרת ישראל ובוולפסברגר, שום דבר אחר לא מעניין אותי כרגע".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
כל העיניים עליו. וייסמן/GettyImages

על המשחק עצמו מול אוסטריה אמר החלוץ הישראלי: "אני לא נרגש באופן מיוחד ומנסה לתת 100 אחוז מול כל נבחרת. וינה מרגישה כמעט כמו בית עבורי, כי אני נוסע אליה כדי לקנות אוכל כשר. כבר הוכחנו כמה פעמים בקמפיין הזה שאנחנו נבחרת טובה מאוד, אני מקווה שניראה טוב היום. אנחנו מקצוענים ומתכוננים כמו מקצוענים, כך שהצום של יום כיפור לא אמור להשפיע על התוצאה".

בקבוצתו של החלוץ החמיאו לו רבות הבוקר. "שון בחור נהדר, הוא נכס גדול עבורנו, שחקן גדול ויופי של בנאדם", אמר חברו לקבוצה וקפטן וולפסברגר, מיכאל סולבאוור.

באתר הבריטי HITC פרסמו ערכו הבוקר היכרות עם וייסמן וטענו שמדובר ב"אלכסנדר לקאזט הבא". בכתבה צוטט העיתונאי האוסטרי פביאן זרשה, שטען: "לא קל לתאר את הסגנון שלו, הוא עושה קצת מהכל. הוא יכול להיות אגרסיבי, נע היטב לשטחים ומסיים מצוין. מצד שני, אין לו איכויות יוצאות דופן מלבד הסיומת. הוא לא גבוה מאוד או מהיר מאוד. קשה להשוות בין שחקנים, אבל לדעתי סגנון הגוף והצורה בה הוא נע על הדשא מזכירה את לקאזט. אם הוא ימשיך לכבוש בקצב כזה, המעבר יהיה בלתי נמנע".

עוד בוואלה!

ה"דרבי" של שון וייסמן: "אין התרגשות מיוחדת, אתן 100 אחוז מול כל נבחרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully