וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"דרבי" של שון וייסמן: "אין התרגשות מיוחדת, אתן 100 אחוז מול כל נבחרת"

כוכב וולפסברגר מקווה לשחזר את היכולת בליגה האוסטרית גם מול הנבחרת המקומית, ומחלק לחבריו טיפים להתמודדות עם משחק אחרי צום

צילום וידאו: יניב טוכמן

אחד השחקנים המעניינים במשחק בין ישראל לאוסטריה שייערך בווינה ביום חמישי (21:45, חי בכאן11) יהיה שון וייסמן - שמוכר היטב לשתי הנבחרות. כוכב וולפסברגר, שכבש את הליגה האוסטרית בסערה עם 11 שערים ב-10 מחזורים, מקווה לשחזר את היכולת שהוא מציג בקבוצתו גם בנבחרת.

"כולם רוצים שהנבחרת שלהם תנצח, אנחנו צוחקים, 'אנחנו ננצח', 'אתם תנצחו'. זה נחמד, אבל נקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים בסוף", סיפר וייסמן היום (שלישי) על השיחות בינו לבין השחקנים האוסטרים בקבוצה. "אין התרגשות מיוחדת, זה עוד משחק שהנבחרת צריכה לבוא ולתת את הכל, זה לא משחק של שון וייסמן אלא של נבחרת ישראל. נקווה שנעשה מה שצריך לעשות".

שון וייסמן, נבחרת ישראל. יניב טוכמן, עיבוד תמונה
מוכן לאתגר. וייסמן/עיבוד תמונה, יניב טוכמן

וייסמן הוסיף ש"אני כמובן רוצה לשחק ורוצה להראות את עצמי בכל משחק, אבוא ואתן את ה-100 אחוז שלי נגד אוסטריה או נגד כל נבחרת אחרת".

בתקשורת האוסטרית טענו לפני המשחק שהצום ביום הכיפורים ישפיע לרעה על שחקני הנבחרת, אולם וייסמן, ששיחק רק בשבוע שעבר בליגה האוסטרית זמן קצר אחרי צום גדליה, משוכנע שזה לא יורגש. "אם מתארגנים כמו שצריך לפני ואחרי הצום, זה בסדר. זה בסך הכל ינקה לנו את הגוף, אנחנו ספורטאים מקצועניים ונבוא מוכנים לכל סיטואציה. אני מאמין שהכל בראש", אמר.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר לשחקני הנבחרת: "מאמינים בכם, אבל אם נפסיד זה נגמר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully