וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו פודה: "נבחן את מצבו של דייויד אלאבה, לא נסכן אותו"

מאמן נבחרת אוסטריה התייחס להצטרפות של כוכב באיירן לסגל למרות הפציעה בצלע: "אנחנו צריכים לראות מה עם הכאבים שלו"

דן גלזר נבחרת ישראל פלייר/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכת הפציעות של שחקני נבחרת אוסטריה גרמה למאמן פרנקו פודה לערוך כמה שינויים בסגל שהוזמן לקראת המשחקים נגד ישראל וסלובניה במוקדמות יורו 2020. האוסטרים יארחו את אנדי הרצוג ושחקניו ב-10 באוקטובר ויתארחו בלובליאנה שלושה ימים לאחר מכן.

פודה נאלץ לנפות את הבלם פיליפ לינהארט שסובל מפציעה בצוואר ואתמול איבד גם את שטפן ליינר. המגן הימני המצוין של בורוסיה מנשנגלדבאך נפצע ב-1:5 על אוגסבורג והוחלף בדקה ה-60, מה שגרם לפרישתו המיידית מהסגל. פלוריאן גריליטש מהופנהיים סובל מפגיעה בברך ויצא מהסגל עוד לפני לינהארט וליינר. פטר זול מאנדלרכט זומן במקומו.

דייויד אלאבה נותר בסגל למרות שהוא סובל מסדק בצלעות ובאוסטריה מספרים שמדובר במאבק כוחות בין ההתאחדות המקומית לבאיירן מינכן. במועדון הפאר הגרמני מאוד רצו שאלאבה יישאר במועדון במהלך פגרת הנבחרות, אבל ההתאחדות של אוסטריה התעקשה והמגן-קשר הצטרף היום לחבריו לנבחרת - למרות שהוא לא אמור לשחק נגד ישראל וכנראה שגם לא מול סלובניה. באוסטריה מתכננים לבדוק את אלאבה וייתכן שלאחר מכן ישחררו אותו מהסגל.

מאמן אוסטריה פרנקו פודה התייחס לפציעה של דייויד אלאבה ואמר: "בינתיים הולך טוב, זה טוב וחשוב שהוא נסע לכאן והצטרף אל החברים ואל הנבחרת. קיבלנו אותו כמובן יפה מאוד. ביום או יומיים הקרובים נראה איך הפציעה שלו תתפתח ומה יהיה המצב שלו. כרגע הוא עובר טיפולים וצריך לראות איך המצב שלו יהיה מחר, מה יהיה עם הכאבים שלו. כמובן שאם יהיה סיכון, דייויד לא ישחק ויחזור לבאיירן מינכן".

בכל מקרה, המאמן פודה מיהר להזמין שלושה שחקני הגנה חדשים: כריסטופר טרימל (אוניון ברלין), מרקו פרידל (ורדר ברמן) ומקסימיליאן וובר (רד בול זלצבורג). הזימון המעניין הוא של טרימל. המגן הימני בן ה-32 רשם בעבר שלוש הופעות בנבחרת אוסטריה - כולן כמחליף - כאשר האחרונה ביניהן הייתה בת דקה, נגד דנמרק ב-3 במרץ 2010. כעת, תשע שנים וחצי לאחר מכן, הוא חזר למדים הלאומיים.

מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו פודה. רויטרס
שורה של שינויים. פודה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully