וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "נסתכל לאוסטריה בלבן של העיניים. יש אווירה שאפשר לעשות את זה"

7.10.2019 / 10:17

קשר מכבי תל אביב אופטימי, הרצוג נותן עדיפות לניר ביטון כמחליפו של דור פרץ המוצהב, וייסמן מועדף כרגע על פני דאבור. נטע לביא זומן במקום אלמוג כהן

דן גלזר נבחרת ישראל פלייר/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל שהתכנסה אמש (ראשון) במלון הרודס בהרצליה, ערכה הבוקר בבית הנבחרות בשפיים את האימון הראשון שלה לקראת המשחק מול אוסטריה ביום חמישי במוקדמות יורו 2020. עוד לפני האימון הודיעה ההתאחדות על זימונו של נטע לביא לסגל במקומו של אלמוג כהן הפצוע. קשר מכבי חיפה עדיין לא הספיק להתאמן ויגיע ישר לשדה התעופה. למעט ערן זהבי ודיא סבע שנמצאים בארץ, יתר הליגיונרים יגיעו במהלך היום ישירות לווינה שם יפגשו בערב את הנבחרת שתמריא לבירת אוסטריה בשעה 16:00. כראש המשלחת ייצא חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל עורך הדין מורן מאירי.

למרות שהוא לא שיחק במשחקים האחרונים של היברניאן, אופיר מרציאנו שיגיע לווינה ישירות מסקוטלנד צפוי לפתוח בשער הנבחרת אחרי היכולת הטובה שהציג במשחק האחרון מול סלובניה.

פלייר דן גלזר, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
אופטימי לקראת המשחק. דן גלזר/יוסי ציפקיס

מחליפו של דור פרץ המוצהב יהיה ככל הנראה ניר ביטון, אותו ירצו לראות בנבחרת באימון מחר בווינה כדי לקבל החלטה שכן קשר סלטיק לא שיחק בחודש האחרון אחרי הפציעה שחווה בשריר רגלו שבעטיה לא היה בסגל למשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה.

ביטון מועמד בכל מקרה להרכב בשל העובדה שהוא יכול לשחק במקום פרץ בקישור או במקום אוראל דגני הפצוע בשיטת שלושת הבלמים. בהחלט ייתכן כי ביטון יפתח בקישור לצד ביברס נאתכו ואז עשוי איתן טיבי שהוקפץ ברגע האחרון לנבחרת בשל הפציעה של דגני לפתוח כבלם לצד לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד. גם דן גלזר נלקח בחשבון על ידי אנדי הרצוג לקישור האחורי.

באגפים אמורים לפתוח אלי דסה וטאלב טואטחה. שון וייסמן המצוי בכושר טוב מאוד מקבל עדיפות בהרכב על פני מונאס דאבור, אבל ייתכן כי אנדי הרצוג ירגיש שדווקא הרעב של דאבור שלא משחק בסביליה יכול לתת לו ערך מוסף למשחק הזה. כך או אחרת החלטה לגבי החלוץ הנוסף שישחק לצד מנור סולומון וערן זהבי תתקבל רק אחרי יום הכיפורים, בתום האימון המסכם ברביעי בערב.

עוד בוואלה!

שון וייסמן עם צמד, הגיע ל-11 שערים ב-10 מחזורים באוסטריה

לכתבה המלאה
דיא סבע, ערן זהבי, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
משתפים פעולה בקבוצה וגם בנבחרת. ערן זהבי ומונס דאבור/יוסי ציפקיס

דולב חזיזה המוזמן הטרי אמר לקראת המשחק: "אני מתרגש מאוד לקראת משחק הבכורה שלי. שמח מאוד שרואים את העבודה הקשה שאני עושה השנה ומקווה להוכיח את עצמי גם פה. אני תמיד שואף לשחק תמיד, לא משנה איפה אהיה. הכי חשוב זה שהנבחרת תנצח".

על המפגש מול אוסטריה: "לא יודע אם אנחנו מגיעים למשחק כאנדרדוג. יש פה שחקנים שמשחקים בליגה הספרדית ובליגות אירופאיות. אנחנו רוצים לנצח. אני רוצה לשחק ולכבוש, זה יהיה הירואי מבחינתי".

דן גלזר אמר: "אנחנו באים לשני המשחקים כדי לנצח. נתכונן כמו שצריך ועל לטביה נחשוב אחרי זה. אוסטריה נבחרת מכובדת מאוד, אבל נסתכל לה בלבן של העיניים וננסה לנצח אותה. זה האימון הראשון שלנו ביחד, יש אווירה שאפשר לעשות את זה".

"ייאמר לזכות הצוות הזה שהוא הולך באותה דרך כבר הרבה זמן. יש שינויים מינוריים וזה דבר חיובי לנבחרת. אנחנו חברים אחד של השני וזה יתרון. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד מתאמן הכי קשה שאפשר ותמיד מצפה מעצמי לשחק. מקווה שאקבל את הצ'אנס".

סאן מנחם, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
הפנים החדשות בנבחרת. סאן מנחם/יוסי ציפקיס

הסגל המלא למשחק

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי.

הגנה: אלי דסה, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, עומרי בן הרוש, איתן טיבי, רז שלמה, טאלב טואטחה, סאן מנחם.

קישור: דן גלזר, יונתן כהן, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, עילי אלמקייס, נטע לביא, דולב חזיזה.

התקפה: מנור סולומון, מונס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע, שון וייסמן.

אנדי הרצוג, דולב חזיזה, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
אנדי הרצוג עם דולב חזיזה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully