וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן עם צמד, הגיע ל-11 שערים ב-10 מחזורים באוסטריה

חלוץ הנבחרת כיכב ב-0:4 על סט. פולטן והוא מוכן למשחק מול אוסטריה, עם 17 שערים בכל המסגרות מאז פתיחת העונה. ליאור רפאלוב כבש בפנדל, ביברס נאתכו בישל והפסיד עם פרטיזן, שער גם לצ'יבוטה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: אנדי הרצוג במסיבת עיתונאים לקראת אוסטריה

אם יש שחקן שלגביו אנדי הרצוג לא צריך להיות מודאג, זה שון וייסמן. חלוצה של נבחרת ישראל מוכן למשחקים מול אוסטריה ולטביה, כשהיום (ראשון) הוא כיכב עם צמד נוסף, במשחק הביתי של וולפסברגר מול סט. פולטן. וייסמן העלה ל-0:2 בדקה ה-38 וקבע 0:4 בדקה ה-87, וכעת במאזנו כבר 11 שערי ליגה ב-10 מחזורים בליגה האוסטרית - בדיוק כמו ארלינג הולאנד הנורבגי, חלוצה הצעיר של רד בול זלצבורג. בכל המסגרות יש לווייסמן כבר 17 שערים (עוד חמישה בגביע ואחד בליגה האירופית). וולפסברגר במקום השלישי, מרחק שש נקודות מהמוליכה זלצבורג.

* ליאור רפאלוב חגג את שערו השישי העונה בליגה הבלגית עם פנדל בדקה ה-23 אחרי שהוכשל ברחבה, אבל אנטוורפן איבדה יתרון 0:2 בבית מול סטנדרד ליאז' וסיימה ב-2:2. הקבוצה במקום הרביעי בליגה הבלגית, מרחק שלוש נקודות מליאז' השנייה ושש מקלאב ברוז' המוליכה.

* ביברס נאתכו בישל את שער השוויון של פרטיזן בלגרד בתוספת הזמן כשהכין לסטרחיניה פאבלוביץ', אבל ווז'דובאץ' השיגה הכרעה בדקה ה-96 וניצחה 1:2 בחוץ. פרטיזן עם הפסד ראשון העונה בליגה הסרבית.

* טאלב טואטחה לא נכלל בסגל של לודוגורץ, שניצחה 0:2 בבית את לבסקי סופיה השנייה ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגת הליגה הבולגרית. מאוויס צ'יבוטה פתח וגם כבש את הראשון בדקה ה-16, דן ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-82 וקיבל צהוב בתוספת הזמן.

* חמישה ימים אחרי שער הניצחון הדרמטי שלו מול אטאלנטה בליגת האלופות, מנור סולומון שוב עלה מהספסל של שחטאר דונייצק, ורשם 22 דקות בניצחון 0:2 על דניפרו 2. הקשר הישראלי עזר לקבוצתו לשמור על מאזן מושלם של 10 ניצחונות מ-10 משחקים, כשג'וניור מוראלס וטייסון כבשו את השערים במשחק.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
מלך השערים המשותף של הליגה האוסטרית. שון וייסמן/GettyImages

* סלטיק ספגה הפסד ראשון בליגה הסקוטית העונה כשנכנעה 2:0 לליבינגסטון. חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון נכללו בסגל אך נותרו שניהם על הספסל של הירוקים, שנותרו ב-10 שחקנים מהדקה ה-26 אחרי הרחקתו של ריאן כריסטי.

* אלון תורג'מן שיחק 17 דקות כמחליף בניצחונה של אוסטריה וינה 0:1 על שטורם גראץ בליגה האוסטרית.

* אטרומיטוס, ללא הבלם טל כחילה, ניצחה 2:3 בחוץ את וולוס בליגה היוונית.

* שמואל שיימן נותר על הספסל של ונלו ולא שותף בהפסד 4:1 בחוץ לפ.ס.וו איינדהובן בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully