וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו שוב לא שיחק, 90 דקות וניצחון לאלי דסה

שוער נבחרת ישראל נותר בפעם הרביעית ברציפות על הספסל של היברניאן, שסיימה ב-1:1 מול אברדין. המגן פתח ב-1:2 של ויטסה על אוטרכט בליגה ההולנדית. ניצחון לקליימן, הפסד לחן עזרא

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת משחקי הנבחרת

חמישה ימים לפני משחקה של נבחרת ישראל באוסטריה, אופיר מרציאנו נותר בפעם הרביעית ברציפות על הספסל של היברניאן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול אברדין. היבס נותרה עם ניצחון בודד (במחזור הראשון) אחרי שמונה משחקים בליגה הסקוטית, ומבחינת מרציאנו, שעמד בשער הנבחרת מול צפון מקדוניה וסלובניה בחודש שעבר, מדובר באפס דקות משחק מאז 14 בספטמבר.

אלי דסה פתח לראשונה בהרכב ויטסה והשלים הערב 90 דקות הערב (שבת) בניצחון הביתי 1:2 על אוטרכט. המגן היה חלק מהמהלך שהוביל לשער הניצחון המשעשע של טים מטאבז' בדקה ה-68, בין רגליו של השוער. ויטסה עם 20 נקודות אחרי תשעה משחקים וצמודה למוליכות הליגה ההולנדית, אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן שתשחקנה מחר.

* אריאל הרוש ישב גם הפעם על הספסל של ספרטה רוטרדם, שהשיגה 1:2 דרמטי על טוונטה עם שער ניצחון של הקפטן בריאן סמטס בדקה ה-88. ספרטה קפצה למקום השמיני בליגה ההולנדית.

* חן עזרא פתח בהרכב אומוניה ניקוסיה ושיחק 79 דקות, אולם קבוצתו הפסידה 2:1 לפאפוס במסגרת המחזור החמישי בקפריסין ופספסה הזדמנות להעפיל לפסגה - לפחות באופן זמני.

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני, שחגגה ניצחון בכורה העונה עם 1:3 בחוץ על דוקסה במחזור החמישי בליגה הקפריסאית, אחרי ארבעה הפסדים.

* אמיר עגייב פתח בהרכבה של סומגאיט, שסיימה ב-0:0 ביתי מול קשלה בליגה האזרית.

* צ'רלטון, ללא בירם כיאל ותומר חמד הפצועים, סיימה ב-2:2 בחוץ מול פולהאם בליגת המשנה האנגלית.

* ספרטה פראג, עדיין ללא טל בן חיים שישחק מחר עם קבוצת המילואים, הביסה 0:4 את קארבינה בליגה הצ'כית בזכות שלושער של ליבור קוז'אק ושער של גלור קאנגה.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. רויטרס
כמו אריאל הרוש, גם הוא על הספסל. אופיר מרציאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully