וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר לשחקני הנבחרת: "מאמינים בכם, אבל אם נפסיד זה נגמר"

המנהל המקצועי ערך אסיפה אופטימית לפני אוסטריה: "לא להסתפק ב-20 דקות טובות". הרצוג מתלבט באיזו עמדה ניר ביטון יפתח. השחקנים שלחו הודעות חיזוק לחביב אוחיון

יניב טוכמן

עיקרי הדברים

- רוטנשטיינר לשחקני הנבחרת: "מאמינים בכם, שיחקנו טוב בקמפיין"

- אנדי הרצוג מתלבט אם לפתוח עם ניר ביטון בעמדת הקשר או הבלם

- שחקני הנבחרת שלחו הודעות חיזוק לחביב אוחיון אחרי הפציעה

seperator

נבחרת ישראל שהגיעה אמש (שני) לווינה לקראת המשחק מול אוסטריה ביום חמישי במסגרת מוקדמות יורו 2020, תערוך היום לפני הצהריים את האימון הראשון שלה בסגל מלא באיצטדיון של אדמירה וואקר, הנמצא במרחק חצי שעה נסיעה מבית המלון בו היא שוכנת במרכז וינה. אמש, אחרי שהנבחרת נחתה בבירת אוסטריה, התאחדו השחקנים שהגיעו מהארץ כולל ערן זהבי ודיא סבע עם הליגיונרים שהגיעו מאירופה ואשר הגיעו ישירות לווינה בטיסות מהמדינות בהן הם משחקים.

בתום ארוחת הערב שהכין להם שף הנבחרת איתן מזרחי, נכנסו השחקנים לאסיפה עם המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר שם שמעו ממנו בעיקר משפטים על אמונה. האוסטרי שהתקבל בשדה התעופה בחמימות על ידי המקומיים, הדגיש מספר דברים ודיבר על כך שמדובר ברגע האמת של נבחרת ישראל ושמכאן כבר אין דרך חזרה. "אם נפסיד, זה נגמר", אמר רוטנשטיינר לשחקנים. "גם נגד פולין בחוץ היו לנו דקות טובות. דקות בהן שיחקנו לא פחות טוב מהיריבה האיכותית. החוכמה היא לשחק את כל המשחק כך. לא להסתפק ב-20 דקות טובות וזהו. מי שעושה טעויות משלם ומי שסופג יותר מדי שערים ברמות האלה, כבר לא יוכל לחזור. אנחנו מאמינים בכם גם במשחק חוץ באוסטריה. הנבחרת הזו שיחקה טוב בהרבה דקות בקמפיין הזה, אבל החוכמה היא לא לספוג, לשחק חכם ולא לעשות טעויות כי אז נענשים מיד".

עוד בוואלה!

הרגע של הרצוג: הנבחרת נחתה בווינה, המאמן מתלבט, שביעות רצון מווייסמן

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרות ישראל במהלך המשחק בין מכבי נתניה לבין בני יהודה. ברני ארדוב
אופטימי. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

בזמן הדברים שאמר רוטנשטיינר לשחקנים ולאורך כל הלילה, פיטרלו מתחת למלון של הנבחרת שני חיילים במדי צבא מלאים ובנשק דרוך. המלון בו מתאכסנת הנבחרת נמצא באזור בו מתגוררים יהודים רבים ומסביב קיימות כמה מסעדות כשרות שיהיו סגורות היום ומחר בגלל צום יום הכיפורים. שחקנים רבים מתכוונים לצום ולפקוד לפחות הערב את בית הכנסת הממוקם כ-300 מטר מהמלון.

בצד המקצועי, היום בסיום האימון מתכוון הרצוג להתחיל לגבש החלטה באשר לציוות של ניר ביטון שמתוכנן לפתוח. אם הוא יתופקד כקשר קרוב לוודאי שאיתן טיבי או עמרי בן הרוש ישמשו על תקן הבלם השלישי. אם שחקן סלטיק יתופקד כבלם, ישחק דן גלזר כקשר אחורי לצד ביברס נאתכו.

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
באיזו עמדה הוא יפתח? ניר ביטון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

עניין רב מעורר החל מאמש הסיפור של שוער הנבחרת הצעירה חביב אוחיון. רבים מבין השחקנים מכירים היטב את השוער שהיה אמור כבר להיות השוער השלישי בנבחרת ישראל הבוגרת. עוזר המאמן אלון חזן שאימן את אוחיון בנבחרת הנוער, שוחח אמש עם אביו של השוער מוטי אוחיון ואמר לו כי הוא מתכוון להתפלל ולחשוב הרבה על אוחיון במהלך השהייה בבית הכנסת ביום הכיפורים. שחקנים רבים שלחו לשוער הודעות כדי לחזק אותו לקראת ההתמודדות הקשה שמצפה לו מעתה בתום הניתוח הקשה שעבר בבית החולים אסף הרופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully