וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת האמון של אורלנדו במרקל פולץ: "העונה הוא סוף סוף הולך להתפוצץ"

אחרי שמימשו את האופציה להשאיר את הגארד הצעיר תמורת 12 מיליון דולר, המג'יק מנסים להסביר את המהלך השנוי במחלוקת: "ההיסוס בזריקה נעלם"

מתוך חשבון הטוויטר של איגוד הכדורסל הספרדי

המקרה המסתורי של מרקל פולץ משלב בעיות מנטליות, מקצועיות ורפואיות גם יחד, אולם מסתבר שיש מי שמאמין שכל זה הולך להיעלם בקרוב מאוד. אמש (שני) התברר שאורלנדו מג'יק מתכוונת לממש את האופציה להשאיר בעונה הקרובה את הגארד הצעיר, שנבחר ראשון בדראפט 2017 ומאז בעיקר קרס תחת עול הציפיות.

מדובר במהלך מפתיע במידה מסוימת, גם בגלל המחיר - פולץ ירוויח בעונה הקרובה סכום לא מבוטל של 12 מיליון דולר - גם בגלל העיתוי (המג'יק היו יכולים להמתין עד ה-31 באוקטובר כדי להחליט אם להשאיר את פולץ, אולם הכריעו שכן הרבה לפני) וגם בגלל חוסר הוודאות סביב כשירותו.

פולץ, שמתמודד עם בעיה עצבית המכונה תסמונת מוצא בית החזה (Thoracic Outlet Syndrome) עדיין פצוע ומועד חזרתו למגרשים לא ידוע. למרות זאת, על פי "האתלטיק" הוא עובד באופן צמוד בחודשים האחרונים עם שני מאמנים אישיים של המג'יק שמדווחים על "שיפור עצום" במצבו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטלית, ועל פי הערכות הוא אמור לחזור בקרוב לפעילות מלאה.

מרקל פולץ, אורלנדו מג'יק. GettyImages
השנה זה יקרה? פולץ/GettyImages

"פולץ עבד בלי הפסקה בחודשים האחרונים, ובאורלנדו מאמינים שהעונה הוא סוף סוף הולך להתפוצץ", נכתב ב"אתלטיק". "הקליעה שלו נראית חלקה, וההיסוס בזריקה שהראה בסוף הקדנציה שלו בפילדלפיה נעלם לגמרי".

בשנה האחרונה יותר ויותר אנשי מקצוע ופרשנים ב-NBA מאמינים שפולץ מתמודד גם בעיה מנטלית של חרדה משתקת (Yips), שמונעת ממנו לחזור להציג את היכולת שהראה במכללות, אשר גרמה לפילדלפיה לבחור בו ראשון בדראפט 2017, לפני שחקנים כמו לונזו בול, ג'ייסון טייטום, דיארון פוקס, לאורי מרקאנן ודונובן מיטשל.

המג'יק, שהימרו על פולץ בחודש פברואר והעבירו תמורתו את ג'ונתן סימונס ושתי בחירות דראפט לפילדלפיה, מייעדים לפולץ את משבצת הרכז המחליף לכשיחזור באופן מלא. די ג'יי אוגוסטין הוא הרכז הראשון, ובסגל נמצא גם מייקל קרטר וויליאמס שאמור להיאבק על דקות עם פולץ.

עוד בוואלה!

הנעלם: מרקל פולץ והמקרה המסתורי של ספורטאים בחרדה משתקת

לכתבה המלאה

כך נראה הג'אמפ-שוט של פולץ לפני חודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully