וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמה הביתי של מיאמי היט עשוי להיקרא על שם ענקית הפורנו BangBros

יצרנית הפורנו הגישה את ההצעה לאחר שחברת אמריקן איירליינס ויתרה על זכויותיה ולא חידשה את הצעתה. הקבוצה מפלורידה בפתח עידן חדש?

טוויטר

בווידאו: "הילד המעשן" שהתגלה כגבר בן 36. טוויטר

אוהד הספורט הממוצע רגיל להיתקל באולמות ואצטדיונים בעלי שמות לא שגרתיים. אחרי הכל, מגלומניה ונרקסיזם - וגם איזוטריה - הן תכונות שכיחות בקרב אותם אנשים בעלי השפעה אשר באבחת חתימה או לחיצת יד, יכולים להעניק למבנה, שבמרוצת השנים יכיל אינספור מבקרים, את שמו לעשורים הקרובים.

נראה שבמיאמי מתכוונים להרים (או שאולי בעצם להוריד) את הרף בכל הנוגע למושג "הזיה". לאחר שחברת התעופה "אמריקן איירליינס" הודיעה שלא תחדש את החוזה שלה מול קבוצת המיאמי היט, ובכך למעשה וויתרה על הזכויות לפיו אולם הקבוצה יישא את שם החברה. לואקום הזה נכנסה ענקית הפורנו "BangBros" המפעילה כ-43 אתרים למבוגרים בלבד, שהגישה הצעה בגובה 10 מיליון דולר כדי שאולמם של ההיט ייקרא על שמה.

פט ריילי נשיא מיאמי היט. Stephen Dunn, GettyImages
שת"פ עם ענקית הפורנו? פט ריילי/GettyImages, Stephen Dunn

הרשת שהוקמה בשנת 2000 במיאמי, הגיבה לנושא בחשבון הטוויטר שלה, בתגובה שנראית כקלאסיקה של חוסר מודעות מחד, והרבה מאד ביטחון מאידך כשהשוו את העבודה שהם עושים, לעבודתי של נשיא המועדון האגדי, פט ריילי. "...עם פט ריילי במועדון, עושה את אותם קסמים שתמיד עשה, ב-BangBros מרגישים מחוייבות לתפוס את גל הנצחונות הבא ולגמול לעיר שעשתה עבורנו כל כך הרבה", נכתב בהודעה. "גם המיאמי היט וגם BangBros הפכו לעמודי התווך של העיר, כל מותג ובסיס האוהדים שלו. שום דבר לא יכול לצעוק יותר 'מיאמי' מאולם כדורסל בחסות BangBros".

אגב, אם מישהו מפקפק בכל הנוגע לרצינות כוונותיה של יצרנית הפורנו, כתבת ה-NBC, ג'סיקה קליינשמידט צייצה כי בדקה את הידיעה, וההצעה אכן רצינית. עם זאת, כל הסימנים מצביעים על כך שמדובר בתעלול שיווקי. לא סביר שעשרות אלפי אוהדי ההיט, בטח ובטח האנשים היושבים בדירקטוריון של הליגה הטובה בעולם יגלו סבלנות יתרה לנושא. ככלות הכל, נראה שיקח קצת זמן עד שבמיאמי ישוחקו המשחקים ב-"BangBros arena".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully