וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ליבינגסטון הודיע על פרישה בגיל 34: "גאה באופי שהראיתי"

הרכז, שזכה בשלוש אליפויות עם גולדן סטייט בחמש השנים שלו שם, סיים את הקריירה: "אני מודה לכל מי שהיה בדרך ותמך בי"

צילום ועריכת וידאו: מתוך הטוויטר

רכז גולדן סטייט בחמש השנים האחרונות שון ליבינגסטון הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורסל. הגארד בן ה-34 התחיל את הקריירה שלו בלוס אנג'לס קליפרס ב-2004 אחרי שנבחר על ידה כבחירה רביעית בדראפט של אותה השנה. לאחר מכן עבר ליבינגסטון למיאמי והמשיך גם לאוקלהומה סיטי, וושינגטון, שארלוט, מילווקי, קליבלנד וברוקלין ובחמש העונות האחרונות, כאמור, שיחק אצל הווריירס.

ליבינגסטון זכה עם גולדן סטייט בשלוש אליפויות (2015, 2017 ו-2018) כשבאליפות האחרונה הוא מעמיד ממוצעים של 6.7 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק במהלך הפלייאוף. "אחרי 15 שנה ב-NBA, אני נרגש, עצוב, מלא מזל ואסיר תודה וכל זה בנשימה אחת. קשה לתאר במילים כמה רגשות וכמה מאמצים נדרשו כדי להגשים את החלום. לא הייתי אמור להיות כאן. כל מי שהגשים את החלום שלו נגד הסיכויים מבין את ההשקעה המנטאלית והרגשית שדרושה כדי לעשות את זה.

"הדברים בהם אני הכי גאה הם האופי, הערכים והאמונה שלי שנבחנו כל הזמן והצלחתי לעמוד בהם. אני מודה לעצבים שלי שהצליחו להוביל אותי עד לאן שהגעתי. אני מודה לסבא שלי שתמיד אמר לי שיש בחיים הרבה יותר מאשר כדורסל. אני מודה לדודים שלי שעזרו לי לגדול כאילו הייתי אח שלהם. אני מודה לאשתי וילדיים, העתיד בהיר יותר מהעבר אפילו ואני לא יכול לדמיין את עצמי בלעדיכם. לכל חבריי לקבוצות השונות, למאמנים, לאנשי הצוות, תודה לכם. המסע שלי הוא אוסף חוויות ואני מודה לכל מי שהיה שם בדרך. לכל האוהדים וכל מי שסיפק לי השראה ותמך. המתנה הגדולה ביותר שאנחנו יכולים לתת זה להעניק שירות למישהו אחר".

שון ליבינגסטון, גולדן סטייט ווריירס. AP
מסיים את הקריירה אחרי שלוש אליפויות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully