וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן מוכר חלק ניכר ממניותיו בשארלוט, אבל עדיין יישאר הבעלים העיקרי

MJ, שמחזיק ב-97 אחוזים מהקבוצה, יעביר חלק ניכר מהמניות לשני אנשי עסקים אמידים מניו יורק: "אמשיך לנהל ולקבל את כל ההחלטות"

עריכה: מתן חדד

בניגוד לימים המופלאים כשחקן שיקגו, כבעלי שארלוט נחשב מייקל ג'ורדן אחד הקברניטים הגרועים ב-NBA. ייתכן שהבוקר (ראשון) הושלם המהלך שיגרום לו לקחת צעד אחורה: שני אנשי עסקים אמידים מניו יורק רכשו חלק ניכר מהמניות של ג'ורדן בהורנטס, ויפחיתו משמעותית את אחוזי הבעלות שלו שעמדו עד היום על 97%.

שני אנשי העסקים, גייב פלוטקין ודניאל סנדהיים, ייכנסו כשותפים בחברת Hornets Sports & Entertainment בה ג'ורדן משמש מנכ"ל. בשלב ראשון MJ ימשיך לשמש כמנהל ההורנטס בפועל, אולם ייתכן שזה ישתנה עם הזמן.

"אמשיך לנהל את שארלוט הורנטס, לקבל את כל ההחלטות שקשורות לקבוצה ולארגון, ואשאר השליט של הקבוצה", כתב ג'ורדן בהצהרה קצרה מטעם הקבוצה אחרי שהסיפור נחשף על ידי "שארלוט אובזרבר". "ההשקעה של גייב ודן תהיה חיונית, ונמשיך להשתכלל על מנת להפוך לקבוצה הטובה ב-NBA".

בעלי שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן. AP
סולל את דרכו החוצה? ג'ורדן/AP

ג'ורדן רכש מניות בשארלוט (שאז עוד נקראה בובקאטס) ב-2006, וב-2010 הפך לבעלים העיקרי כשרכש את הקבוצה מבוב ג'ונסון תמורת 175 מיליון דולר. על פי הערכות של מגזין "פורבס",שוויו של המועדון כיום הוא 1.3 מיליארד דולר - אחד הנמוכים ב-NBA.

מאז הצטרף ג'ורדן לשארלוט ב-2006, מאזנה עומד על 609 הפסדים לעומת 441 ניצחונות (42 אחוזי הצלחה), המאזן השישי הכי גרוע ב-NBA בפרק הזמן הזה. בקיץ האחרון הביקורות על ג'ורדן גברו, אחרי שלא הצליח להשאיר בקבוצה את קמבה ווקר ואיפשר לו לעזוב ללא תמורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully