וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטי החוזה החדש של אנסו פאטי נחשפו, ברצלונה תיענש על פרשת גריזמן?

ילד הפלא יחתום לחמש שנים, משכורת הבסיס - 300 אלף יורו. בעקבות הפנייה הלא חוקית כביכול: האלופה עלולה להיענש במשחק אחד ללא קהל

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

המאבק המשפטי בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בעקבות פרשת אנטואן גריזמן נמשך, ומסתמן עונש שיופעל נגד הקטלאנים. כזכור, הקולצ'ונרוס הגישו תלונה רשמית נגד ברצלונה על "פנייה לא חוקית" לחלוץ הצרפתי בזמן שהיה תחת חוזה, ובשבועות האחרונים התנהלה חקירה בנושא בהתאחדות הספרדית.

על פי "מונדו דפורטיבו", מתגבש אישום נגד ברצלונה שמצדיק - ולו באופן חלקי - את הטענות של אתלטיקו. בעיתון הקטלאני דווח שברצלונה צפויה לספוג עונש כלשהו במסגרת התיק, גם אם יהיה זה עונש קל. על פי הערכות, היא צפויה להיענש במשחק רדיוס אחד ללא קהל ולספוג קנס נמוך בגובה 300 יורו בלבד.

ההחלטה בנוגע לעונש עשויה להתפרסם ביום רביעי הקרוב, ועל פי הדיווחים האחרונים נאספו מספיק ראיות על מנת להאשים את ברצלונה בכך שאכן פנתה לגריזמן כבר במהלך העונה שעברה - ולא בסיומה כפי שטען שוב ושוב נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
הצטברו מספיק הוכחות נגד ברצלונה. גריזמן/רויטרס

לאחר שפרץ בסערה לקבוצה הבוגרת ושבר שלל שיאים היסטוריים, בברצלונה רוצים להבטיח את עתידו של ילד הפלא אנסו פאטי. על פי "רדיו קטלאניה", הנהלת המועדון על סף סיכום עם הנער המלהיב על חוזה חדש של חמש שנים, ובו יוגדל ככל הנראה גם סעיף היציאה שעומד כעת על 100 מיליון יורו. פאטי יקבל בונוס חתימה של 700 אלף יורו, כשיתר המשכורת שלו תיקבע בהתאם לקבוצה בה ישחק. אם יישאר בברצלונה ב' ירוויח 300 אלף יורו בעונה הקרובה, אבל אם יוקפץ באופן קבוע לבוגרים, תצמח המשכורת למיליון יורו לעונה. כך או כך, מדי עונה יקבל ילד הפלא העלאה של 250 אלף יורו במשכורתו.

אדם נוסף שצפוי להרוויח מהעסקה הוא רודריגו, אחיו של ליאו והסוכן של אנסו פאטי, שיקבל עמלה בגובה 700 אלף יורו.

ובינתיים, מתברר כי פאטי עלול להחמיץ חודש שלם עם ברצלונה ולהיעדר בין היתר מהקלאסיקו בקאמפ נואו. שחקן ההתקפה בן ה-16 צפוי לקבל אזרחות ספרדית בקרוב ולהשתתף עם נבחרת ספרד עד גיל 17 בגביע העולם שייערך בין ה-26 באוקטובר עד ה-17 בנובמבר. המשחקים שפאטי עשוי להחמיץ בתקופה הזו כוללים כאמור גם את המשחק הביתי של ברצלונה מול ריאל מדריד ב-27 באוקטובר, וכן את המשחקים של ברצלונה נגד סלביה פראג וסלטיק בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

שלישי בליגת האלופות: מסי בסגל ברצלונה, ליברפול מתארחת אצל נאפולי

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה אנסו פאטי. GettyImages
הרוויח כל יורו. פאטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully