וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שב לאימונים, עדיין לא ברור אם ישחק נגד דורטמונד

הפרעוש השלים אימון מלא עם חבריו, לראשונה מאז הפציעה בשריר התאומים. פאקו אלקאסר, שישחק יחד עם דורטמונד נגד חבריו לשעבר: "אנשים בברצלונה התייחסו אליי רע מאד"

מתוך יוטיוב

בווידאו: תקציר משחקה של ברצלונה ב'

חדשות טובות לאנשי ואוהדי ברצלונה: לראשונה מאז תחילת העונה שב ליאונל מסי להתאמן, והיום (ראשון) השלים אימון מלא עם חבריו. עדיין לא ידוע אם כוכבה הגדול של בארסה יוכל ליטול חלק במשחק ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב מול דורטמונד, אך עצם חזרתו לכר הדשא של מסי היא בגדר בשורה משמחת לחובבי הכדורגל.

מעבר לחזרתו האפשרית של מסי, המשחק ביום שלישי מול דורטמונד במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות צפוי לזמן מפגש פיקנטי בין ברצלונה לחלוצה לשעבר, פאקו אלקאסר. השחקן הספרדי, ששיחק שתי עונות בקאמפ נואו, התראיין למארקה וסיפק כמה ציטוטים בנוגע לתקופתו במועדון. "חלק מהאנשים בברצלונה התייחסו אליי טוב, וחלק התייחסו אליי רע מאד", אמר אלקאסר. "באופן אישי, חשוב לי מאד להרגיש שסומכים עליי, וביותר מידי מקרים בברצלונה, לא הוכיחו לי שאכן סומכים עליי".

ליאו מסי. רויטרס
ישחק נגד דורטמונד? מסי/רויטרס

החלוץ שיתף מעט בתסכול שחש במהלך תקופתו בבלאוגרנה. "עשיתי מה שאני יכול, רציתי לשחק כמה שיותר - אבל בסוף המאמן מחליט". אלקאסר גם התייחס, מאד בקצרה לתחרות על עמדת החלוץ בברצלונה: "זה מאד מתסכל לחלוק עמדה עם לואיס סוארס".

אלקאסר נשאל גם לגבי הקושי המסויים שגילתה ברצלונה בפתיחת העונה בליגה הספרדית. כזכור, הקבוצה הפסידה חמש נקודות מתחילת העונה. את אלקאסר זה לא ממש מרגש: "אמנם הם התקשו בפתיחת העונה, אבל הם יגיבו טוב בזכות הזהות של המועדון ואיכות השחקנים שיש להם". החלוץ טען שעדיין לא החליט אם יחגוג כשיכבוש, ואמר שיחליט על כך כשהרגע יגיע.

פאקו אלקאסר, שחקן ברצלונה. רויטרס
"מתסכל להתחרות עם סוארס". אלקאסר במדי ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully