וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ור.ב. לייפציג נפרדו ב-1:1, 0:4 לדורטמונד על לברקוזן

אין יותר מושלמות בבונדסליגה. לבנדובסקי כבש ראשון (3), פורסברג איזן בפנדל (45). רגע לפני ברצלונה, פאבר ושחקניו חזרו לעצמם. צמד לרויס

גלאטסראיי

אחרי פגרת הנבחרות, המחזור הרביעי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם 1:1 בין פורטונה דיסלדורף לוולפסבורג. הוא המשיך הערב עם ה-0:4 הקליל של בורוסיה דורטמונד על באייר לברקוזן ונמשך עם המפגש המסקרן בין ר.ב. לייפציג לבאיירן מינכן, שהסתיים ב-1:1.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. AP
לא רק התוצאה כואבת. לבנדובסקי/AP

ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 1:1

קרב הצמרת המרתק הסתיים בחלוקת נקודות, כשהבווארים אמנם החזיקו הרבה יותר בכדור אולם המארחת לא היתה פחות מסוכנת. רוברט לבנדובסקי שפגש את יריבו הישיר על מלכות השערים (לפחות בינתיים) טימו ורנר כבש כבר בדקה השלישית אחרי כדור עומק של תומאס מולר, אולם שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבלה לייפציג פנדל, אותו בעט אמיל פורסברג פנימה והציל נקודה. אין יותר מושלמות בבונדסליגה, ובכל זאת יוליאן נאגלסמן ושחקניו נותרים בפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
חזרו לחייך. רויס וסאנצ'ו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 0:4

בורוסיה דורטמונד הפסידה במחזור הקודם אחרי שני ניצחונות ליגה? איזה מזל שבאייר לברקוזן הגיעה לזיגנל אידונה פארק. החבורה של לוסיאן פאבר רשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות במגרשה הביתי על לברקוזן, הפעם 0:4, במסגרת המחזור הרביעי בליגה, והתאוששה מההפסד לאוניון ברלין במחזור הקודם. אשרף חכימי בישל נהדר לפאקו אלקאסר בדקה ה-28; ג'יידון סאנצ'ו רשם את הבישול הרביעי שלו העונה כשהעביר כדור רוחב בדקה ה-50 אותו דחק מרקו רויס מקרוב לרשת; רפאל גריירו כבש את השלישי, כשהשתלט על כדור חוזר בתוך הרחבה וכבש מקרוב ואת התוצאה חתם רויס עם השני שלו במשחק. דורטמונד תגיע במצב רוח מרומם למפגש מול ברצלונה בליגת האלופות ביום שלישי, לברקוזן תנסה להתאושש על חשבון לוקמוטיב מוסקבה ברביעי.

ואוט וחהורסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
היה מעורב ב-20 שערים בשנת 2019, היום זה עזר לוולפסבורג רק כדי לסיים בתיקו. וחהורסט/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - וולפסבורג 1:1

הזאבים פתחו את העונה עם שני ניצחונות, אבל הערב רשמו תיקו שני ברציפות, מה ששיפר את מאזנם לשמונה נקודות מ-12 אפשריות בעוד דיסלדורף רשמה תיקו ראשון אחרי ניצחון ושני הפסדים.

דיסלדורף כבשה ראשונה בדקה ה-16. ניקו גיסלמן בעט לחיבורים מצד שמאל של הרחבה אחרי בישול של אוליבר פינק וקבע 0:1. המהלך נבדק ב-VAR והיה נראה שהכדור עבר את קו האורך ויצא החוצה, אבל השער אושר. וולפסבורג הצליחה לאזן בדקה ה-29. יוסיפ ברקאלו פרץ בצורה נהדרת מימין, עבר את השומר שלו ושם את הכדור על הרגל של ואוט וחהורסט ומשם זה הלך פנימה, 1:1. החלוץ ההולנדי השלים מעורבות ב-20 שערי בונדסליגה (14 כיבושים ו-6 בישולים) ב-2019, לאף שחקן אין יותר מזה והיחיד שמחזיק במאזן דומה הוא רוברט לבנדובסקי.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2
פ.צ. קלן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0
מיינץ - הרטה ברלין 1:2
אוניון ברלין - ורדר ברמן 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully