וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות בריאל מדריד נגד סרחיו ראמוס: "נראה כמו תייר שבדי באינסטגרם"

חלק מחברי הנהלת המועדון העלו טענות נגד סגנונו המוחצן של הבלם ברשתות החברתיות: "הקבוצה מפסידה, והוא מצטלם לתכנית ריאליטי". פרס בתגובה: "רוצים לדבר על ראמוס? דברו על הגמר בליסבון"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זידאן במסיבת עיתונאים

סרחיו ראמוס ידוע בתור אושיית רשת, ומחזיק חשבון אינסטגרם אחריו עוקבים כ-35 מיליון גולשים. הקפטן של ריאל מדריד לא בדיוק מתבייש בטעמו האישי והייחודי בכל הקשור לאופנה, והעלה לא אחת תמונות לרשת החברתית בהן הוא דופק הופעה. לא מדובר בתופעה חריגה בקרב כדורגלנים במעמדו של ראמוס, אך נראה שבמועדון הספרדי יש מי שמעקם את האף.

אתמול (ראשון) התקיימה אסיפה של חברי הנהלת המועדון, שם הושמעו תלונות לא שגרתיות על סגנונו של השחקן והתנהלותו ברשתות החברתיות. "תגידו לראמוס שלא יהיה באינסטגרם כל יום", העיר חבר הנהלה. "הוא נראה כמו תייר שבדי עם הכובע הוורוד הזה", העיר על אחת התמונות בחשבונו של הקפטן. "לא יכול להיות שבזמן שהקבוצה מפסידה לאייאקס, הקפטן הולך ומצטלם לתכנית ריאליטי", אמר חבר הנהלה אחר.

"נראה כמו תייר שבדי". פוסט האינסטגרם המדובר של ראמוס

נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, התייחס בביטול לטענות שהושמעו כלפי הקפטן שלו: "אם אתם רוצים לדבר על ראמוס, אז דברו על השער בליסבון", ענה לביקורות תוך כדי שהוא מתייחס לגמר ליגת האלופות מ-2013/14, כשראמוס כבש שער שוויון דרמטי ששלח את המשחק להארכה.

ריאל מדריד ממוקמת במקום השלישי בליגה הספרדית, כשהיא רחוקה שתי נקודות מסביליה שבפסגה. לאחר הניצחון הדחוק על לבאנטה בשבת, הקבוצה תצא לצרפת לקראת משחק ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב מול פריס סן ז'רמן ותנסה להשיג תוצאה טובה במשחק המסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully