וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתך מזעזע לטייסון פיורי: "ווילדר - אני כבר מחכה לקרב מולך"

המתאגרף הבריטי נזקק ל-40 תפרים לאחר הקרב מול ווילין וכבר מחכה לקרב החוזר מול דאונטיי ווילדר: "אני רוצה את הקרב הבא מולך, בטלן"

טייסון פיורי לאחר קרב. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לאחר 40 תפרים. טייסון פיורי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

דם, חתכים וצלקות אינם זרים לחובבי האגרוף. עם זאת, הפעם גם הקשוחים שבאוהבי הענף לא יוכלו להישאר אדישים לתמונות החריגות בעקבות הקרב שנערך בלאס וגאס במשקל כבד בין טייסון פיורי לבין אוטו ווילין, שנגמר בניצחון של מלך הצוענים בהחלטת שופטים אחידה.

רבים ציפו כי פיורי ינצח את יריבו בקלות, אך עד מהרה התברר למתאגרף הבריטי המפורסם כי הוא לא ילקק דבש מול יריבו משבדיה. בשלב מוקדם מאוד בקרב פגע ווילין בפיורי וגרם לו לחתך עמוק, שהצריך 40 תפרים מעל עינו הימנית.

טייסון פיורי מול אוטו ווילין. AP
קרב קשוח. פיורי מול ווילין/AP

בשלב מסויים השופט נאלץ לעצור את הקרב לכמה דקות, רק כדי לבדוק את מצב החתך, ולאחר מכן הקרב נמשך. בסופו של דבר טייסון פיורי ניצח באמצעות החלטה פה אחד של השופטים. "אף אחד לא יכול לפקפק בלב שלי, או בעובדה שאני מתאגרף טוב", אמר הבריטי, שעדיין לא נוצח בזירה ומאזנו עומד על 29 נצחונות ותיקו אחד מתוך 30 קרבות שקיים בקריירה. פיורי פנה לאחר מכן לעבר האלוף המכהן, דאונטיי ווילדר, אשר איתו היה לו קרב ב-2018, שהסתיים ללא הכרעה. "דאונטיי ווילדר, אני רוצה את הקרב הבא מולך, בטלן".

טייסון פיורי, מהשמות המפורסמים ביותר בעולם האגרוף בשנים האחרונות, החזיק במהלך הקריירה שלו בארבע חגורות אליפות במשקל כבד במקביל, עליהן נאלץ לוותר בעקבות התמודדות עם דיכאון ובעיות נפשיות.

עוד בוואלה! ספורט

חביב נורמגומדוב שוב ניצח, ועקץ את מקגרגור: "רוצה לשכוח מהבולשיט"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully