וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב שוב ניצח, ועקץ את מקגרגור: "רוצה לשכוח מהבולשיט"

נורמגומדוב הוכיח את עוצמתו בזירה כשגבר על דאסטין פורייה ב-UFC 242 באבו דאבי ונותר בלתי מנוצח. בסיום שוב עקץ את האירי, שהגיב: "סדרו לנו קרב חוזר במוסקבה". האומנם?

עריכת וידאו: מתן חדד

חביב נורמגומדוב הוכיח אמש (בין שבת לראשון) שוב את עוצמתו בזירה, כשגבר בעימות המסקרן על דאסטין פורייה ב-UFC 242 שנערך באבו דאבי. בדיוק כפי שעשה מול קונור מקגרגור באותו קרב בלתי נשכח, גם הפעם האלוף הבלתי מנוצח הכניע את יריבו בחניקה, הפעם כשנותרו 2:06 דקות בסיבוב השלישי, והפך לאלוף הבלתי מעורער במשקל קל, עם מאזן 0:28.

עבור נורמגומדוב זה היה קרב מיוחד בגלל המיקום שלו. נורמגומדוב הוא מוסלמי אדוק, שגדל בדגסטאן, וזה הקרב הראשון שנערך במדינה עם רוב מוסלמי. לא פלא שהוא שמע לאורך כל הקרב קריאות עידוד "חביב!", כשרבים אף עטו על ראשם את הכובע המסורתי המפורסם שלו. "כל מה שאני זה בזכות אבא שלי", אמר בסיום, "אני רוצה להודות למשפחה שלי, לצוות שלי, לאחים שלי, לדודים שלי, עשינו את הכל ביחד".

חביב נורמגומדוב. GettyImages
הנה זה מתחיל שוב. חביב בפעולה אמש/GettyImages

"הנשר" ניצח ב-12 קרבות ברציפות ב-UFC, והוא ואנדרסון סילבה הם השניים היחידים שפתחו את קריירת ה-UFC שלהם בכזה רצף. סילבה עדיין מחזיק בשיא - 16. נורמגומדוב, 30, לא השתתף בקרבות מאז המפגש האלים שלו מול מקגרגור באוקטובר 2018, שלאחריו הושעה לתשעה חודשים בעקבות השתוללות פרועה וקטטה המונית שהחל עם זינוק מחוץ לזירה.

הפעם חביב שלח עקיצה ברורה לקונור אחרי הקרב: "אלחמדולילה, תודה לאל שיש לי כל כך הרבה בחיים. אני רוצה לשכוח את כל הבולשיט עם הבחור הקודם. אני וג'סטין הוכחנו הלילה ש-MMA מבוסס על כבוד, לא על טראש טוק".

עוד בוואלה!

חביב נורמגומדוב: "אם אפגוש את קונור מקגרגור, זה עלול להיגמר בכלא"

לכתבה המלאה

מקגרגור לא היה באבו דאבי, כמובן, אבל מיד אחרי הקרב הציב את עצמו כיריב הבא של חביב, והציע קרב מולו במוסקבה. נשיא ה-UFC דיינה ווייט, שזוכר שהקרב הקודם ביניהם היה הנצפה אי פעם בתולדות ה-UFC וגרף רווחי ענק בפיי-פר-וויו, אמר: "טוני פרגוסון יקבל את ההזדמנות הבאה להתמודד על התואר, אבל אם הוא לא יוכל או לא ירצה, נבחן מי זה יהיה, וקונור הוא מועמד הגיוני... הוא רוצה לחזור, ואני בטוח שהקהל מצפה לזה". מקגרגור עצמו צייץ: "תקבעו לנו קרב חוזר במוסקבה".

קונור מקגרגור. GettyImages
מי מפחד מהענק הרוסי? מקגרגור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully