וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב: "אם אפגוש את קונור מקגרגור, זה עלול להיגמר בכלא"

לוחם ה-UFC עדיין נוטר טינה אחרי קרב המאה. על קרב חוזר בתוך הזירה הוא דווקא לא בונה: "אני לא נלחם מול מישהו שאף פעם לא מנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד

כמעט שנה חלפה מאז שחביב נורמגומדוב הכניע את קונור מקגרגור במה שכונה "קרב המאה" של ה-UFC, ובכל זאת הלוחם הקווקזי מתקשה להירגע או לסלוח. נורמגומדוב אמנם ניצח בזירה, אולם עם תום הקרב החלה מהומה רבתית שהראתה כמה דם (תרתי משמע) רע זורם בין היריבים הגדולים.

נורמגומדוב לא מסתפק בניצחון - ניצחון מבחינתו יהיה לרסק את מקגרגור, והפעם באמת. "אפילו הקרב ההוא לא גמר את זה", אמר ל-ESPN. "פשוט לרסק אנשים זה לא מספיק. לרסק אותו זה לא מספיק. אנחנו צריכים לרסק את כל הקבוצה שלו. זה מה שאני אומר לקבוצה שלי לפני קרבות - יוצאים למלחמה".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. GettyImages
לא שוכח, לא סולח. נורמגומדוב בקרב המפורסם/GettyImages

למקרה שתהיתם, הלוחם הקווקזי לאו דווקא מדבר על סיטואציה בה ייפגש עם מקגרגור בתוך הזירה. "זה לעולם לא ייגמר. אפילו אם ניתקל אחד בשני במקום אחר, אנחנו הולכים להילחם, 100 אחוז. זה לא משנה אם מישהו יילך לכלא או משהו כזה. אני לא חושש - הם יילכו לבית החולים ואנחנו נלך למשטרה. ככה זה".

למעשה, נורמגומדוב לא שש להילחם באירי במסגרת תחרותית. "קודם כל שינצח תשעה-עשרה קרבות רצופים, ואז נילחם", אמר. "אולי אנשים חושבים, 'בסדר, הוא מדבר ככה, אבל כש-UFC יציעו לו מיליוני דולרים הוא יסכים'. לא. תחזור, תוכיח מי אתה באמת ואז. אני רוצה להילחם בחבר'ה אמיתיים - דסטין פוארייה, טוני פרגוסון, אולי ג'ורג' סט-פייר, אם ירצה. אני לא רוצה להילחם מול מישהו שאף פעם לא מנצח".

עוד בוואלה!

הבחור המסכן הזה סירב לשתות עם קונור מקגרגור - וקיבל אגרוף לפרצוף

לכתבה המלאה
חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
חבל, דווקא היינו שמחים לקרב חוזר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully