וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור המסכן הזה סירב לשתות עם קונור מקגרגור - וקיבל אגרוף לפרצוף

לוחם ה-UFC הזמין את כל יושבי הפאב באירלנד לשוט של וויסקי, אולם אדם מבוגר אחד סירב ושילם על כך ביוקר. עדיין לא ברור האם הוגשה תלונה למשטרה

מתוך TMZ

כולם כבר יודעים שלקונור מקגרגור יש פתיל קצר, אבל מה שקרה לו לא מזמן באירלנד ככל הנראה שובר את כל השיאים. זה קרה כשאחד מלוחמי ה-UFC המפורסמים בתבל נכנס לפאב בדבלין - דבר שעשה אינספור פעמים בעבר - במצב רוח נדיב, וביקש להזמין את כל יושבי הבר לשתות איתו שוט של הוויסקי שלו - Proper Twelve.

אלא שאדם אחד לא רצה להשתתף בחגיגה. מקגרגור ביקש פעם נוספת, הגבר המבוגר שוב סירב, ולאחר דין ודברים שתה לוחם ה-UFC עם יתר יושבי הבר את השוט המדובר.

ואז, משום מקום, שחרר קונור את האגרוף השמאלי שלו ישירות לפניו של הגבר המבוגר וההמום. שני אנשים מיהרו לעצור את מקגרגור ולהוציאו מהבר, ותוך זמן קצר גם המשטרה הגיעה למקום. כל זה התרחש באפריל האחרון, אולם עדיין לא ברור האם הוגשה תלונה נגד מקגרגור.

כמובן שזו לא הפעם הראשונה וככל הנראה לא תהיה האחרונה בה הלוחם האירי מאבד את קור הרוח שלו בפומבי. באפריל 2018 נעצר בברוקלין לאחר שהשתולל באוטובוס שהסיע אותו, באוקטובר שלאחר מכן היה מעורב בקטטה המונית לאחר ההפסד לחביב נורמגומדוב והושעה לשישה חודשים, ובמרץ האחרון הואשם כי גנב וריסק טלפון סלולרי של אדם זר.

עוד בוואלה!

רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד וזלאטן: קונור מקגרגור מדבר על כדורגל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully