וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד וזלאטן: קונור מקגרגור מדבר על כדורגל

בין ההסתבכויות למעצרים, כוכב ה-UFC האירי התפנה כדי לדבר על אהבתו הראשונה: "הייתי מכונת שערים. הייתי יכול להפוך למקצוען"

CBSMIAMI

בווידאו: קונור מקגרגור נעצר

בין ההסתבכויות למעצרים, כוכב ה-UFC קונור מקגרגור התראיין היום (שני) לאתר פיפ"א כדי לדבר על אהבתו הראשונה: כדורגל. האירי בן ה-30 דיבר על הקבוצה אותה הוא אוהד, מנצ'סטר יונייטד, על המשמעת המיוחדת של כריסטיאנו רונאלדו ואפילו על זלאטן איברהימוביץ'.

"תמיד אהבתי כדורגל", אמר מקגרגור, שהמשיך: "שיחקתי כקשר או כחלוץ. הייתי קטלני, דומה לאיך שאני נלחם. אם היו מאבדים אותי לשנייה ומאבדים ריכוז, הייתי מעניש. המאמן שלי בגילאי ילדים ונוער אמר שהייתי 'מכונת שערים', ושאם הייתי ממשיך עם הכדורגל, הייתי הופך למקצוען. אני מניח שזה נכון, אני מאמין שאם יש לך מטרה ואתה הולך איתה עד הסוף, אתה משיג אותה".

מקגרגור כילד, עם החולצה של מנצ'סטר יונייטד

אז את מי האירי אוהד? התשובה הייתה קלה מבחינתו: "מנצ'סטר יונייטד תמיד הייתה הקבוצה שלי. בגיל שמונה חולצת הכדורגל הראשונה שלי הייתה האפורה של יונייטד, התרגשתי בכל פעם שלבשתי אותה. בתקופה בה גדלתי יונייטד הייתה הכי חזק והכי מצליחה, ונמשכתי לזה. כמובן שעזר שהיו להם שחקנים איריים אגדיים כמו דניס ארווין ורוי קין, שהיה לדעתי אחד מהקשרים הטובים אי פעם. תוסיף לזה מאמן כל כך אהוב, מוערך ובעל תשוקה כמו אלכס פרגוסון. באמת שאי אפשר לאהוב קבוצה אחרת".

מקגרגור נשאל מה דעתו על מאמן השדים האדומים הנוכחי, אולה גונאר סולשיאר הנורבגי: "סולשיאר הוא אדם מיוחד. אני חושב שהוא עושה עבודה נהדרת מאז מונה למאמן. הם חייבים להחתים אותו באופן קבוע. מרגישים שהוא איש יונייטד, התשוקה שבמועדון והגאווה זורמת לו בורידים. רואים שהשחקנים לובשים את החולצות עם כבוד לסמל".

מקגרגור בגמר המונדיאל האחרון

על הסגל הנוכחי של יונייטד אמר: "אני חושב שפול פוגבה ומרכוס רשפורד שחקנים מעולים. הם צעירים, חסרי פחד ויש להם המון ביטחון ביכולת שלהם. רשפורד, ילד בן 21, אף פעם לא בעט פנדל ובמשחק ההוא בפריס ברגע כל כך דרמטי הוא עשה את זה כמו גדול והעלה את יונייטד לרבע הגמר. איזה לילה זה היה, שרק ימשיך ככה!"

מקגרגור גם דיבר על כריסטיאנו רונאלדו: "כריסטיאנו הוא אתלט מדהים. הוא גם בן אדם נהדר. יש לו משמעת מיוחדת, הוא פרפקציוניסט וזה מביא לו תוצאות. אני משוכנע שהוא נותן השראה להמון צעירים. תראו מה הוא עשה נגד אתלטיקו מדריד בגיל 34. כל הלחץ היה עליו, והוא כבש שלושער והעלה את יובנטוס לשלב הבא. זה היה מדהים".

לסיום, מקגרגור דיבר על זלאטן איברהימוביץ', שאמר בראיון ש'קונור מקגרגור הוא זלאטן של עולם ה-MMA'. האירי הגיב ואמר: "יש לי כבוד אדיר לזלאטן. אם הוא רוצה להיות קונור מקגרגור של עולם הכדורגל - שיהיה לו בהצלחה, אבל יש רק אחד כמוני! אני צוחק, הוא בחור נהדר. הוא ופול פוגבה התאמנו איתי בעבר, היה כיף גדול והם מוזמנים לעשות את זה מתי שרק ירצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully