וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "אני מבין את טר סטגן, אבל אנחנו צריכים לתמוך אחד בשני"

שוערה של באיירן מינכן התייחס לדברים שאמר לפני כשבוע שוערה של ברצלונה, ומחליפו בנבחרת גרמניה. "הדיון הזה לא הוגן כלפי שוערים אחרים. מה שחשוב זו הצלחתה של הנבחרת"

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של אלכס קויאדו בנוער של ברצלונה

פגרת הנבחרות הסתיימה לה, וברחבי אירופה מתקיימים משחקי הליגות המקומיות. בנבחרת גרמניה לעומת זאת, עוסקים בשבוע האחרון במיני-עימות בין שני השוערים הבכירים של הנבחרת - מנואל נוייר, שוערה של באיירן מינכן, ושוערה של ברצלונה- מארק אנדרה טר סטגן.

לפני כשבוע התראיין טר סטגן לתקשורת הגרמנית והביע את תסכולו מכך שעל אף שהוא נמצא בכושר נהדר, הוא לא זוכה להתייחסות ולדקות משחק בנבחרת. "אני מתקשה למצוא הסבר לכך", צוטט.

כעת, שוערה הראשון של גרמניה, ומי שבמשך שנים נחשב לשוער הבכיר בעולם, מנואל נוייר, עונה לחברו לנבחרת: "זו לא פעם ראשונה שטר סטגן מתבטא כך", אמר נוייר. "אני מרוצה מאיך שאני משחק ומהאחריות שמוטלת עליי. אני לא יכול להגיד מעבר לכך".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
מבין את טר שטגן, אבל מצפה ליותר תמיכה. נוייר/רויטרס

"יש בגרמניה לא מעט שוערים ממש טובים", הוסיף שוערה של באיירן מינכן. "הדיון הזה לא הוגן כלפי ברנד לנו (שוערה של ארסנל) וקווין טראפ (איינטרכט פרנקפורט). אני מבין שאלה שלא משחקים לא מרוצים, אבל מה שחשוב זו הצלחתה של הנבחרת. אנחנו צריכים לתמוך אחד בשני".

מנואל נוייר ובאיירן מינכן סיימו את משחקם האחרון בליגה ב-1:1 מאכזב מול לייפציג ויפגשו ביום רביעי הקרוב את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות לעונה הקרובה. ברצלונה וטר סטגן יתארחו ביום שלישי אצל דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully