וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטאלוניה טוענים: הדילמה החדשה של ברצלונה - ניימאר או אמבפה

בארסה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לאקס, אבל במקביל בודקת גם את האפשרות להחתים את חברו לקבוצה ה"יותר צעיר, פחות פציע ופחות שנוי במחלוקת". וגם: הנשיא לשעבר טוען - אי אפשר להתעלם מהמסרים העקיפים של מסי להנהלה

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

גם אחרי הניסיון הלא מוצלח להחתים את ניימאר, ברצלונה עדיין חושבת בגדול. עד כמה בגדול? עד כדי כך שהיא מתלבטת כעת בינו לבין חברו לקבוצה קיליאן אמבפה - על פי "אל מונדו דפורטיבו".

"ניימאר או אמבפה", קראה הכותרת הראשית של העיתון הקטלאני הנפוץ "מונדו דפורטיבו" הבוקר (שישי), שטען כי הרכש הבא של ברצלונה - אולי בינואר, אולי בסיום העונה - יהיה אחד משני כוכבי העל של פריס סן ז'רמן.

על פי הדיווח ניימאר עדיין מועמד מרכזי לחזור לקבוצה, דבר שגם אביו של ניימאר אישר שלשום בראיון, אולם במקביל במסדרונות ההנהלה של ברצלונה עדיין יש מי שמתנגד נחרצות להחזירו, בעיקר בגלל שעזב ב-2017 בטריקת דלת.

"בעיני רבים בהנהלה של ברצלונה אמבפה הוא מועמד עדיף. אם כבר משקיעים כאלה סכומי עתק, הם מאמינים שעדיף להשקיע אותם בשחקן צעיר יותר, ללא היסטוריה מיוחדת של פציעות, שלא יגרום לפילוג בהנהלה, בחדר ההלבשה וביציעים", נכתב.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר עם קיליאן אמבפה באימון. רויטרס
קחי אותי ברצלונה. ניימאר ואמבפה/רויטרס

אמש התראיין ל"קאדנה סר" נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גספר, וטען ש"מה שהוביל לנפילת עסקת ניימאר הקיץ היא דרישה חד משמעית של פריס סן ז'רמן לקבל תמורתו 300 מיליון יורו. אני יודע את זה בוודאות. ניימאר שחקן נפלא, אבל ברצלונה לא היתה יכולה לוותר על סכום כזה"

כמו כן התייחס גספר לנושא נוסף שמככב בכותרות של עיתוני ברצלונה - חוזהו המיוחד של ליאו מסי, שמאפשר לו לעזוב את הקבוצה מדי קיץ. "זה לא דבר חדש, גם לאינייסטה וצ'אבי נתנו את הפשרות הזו. אני מאמין שמסי תמיד יהיה חלק מהפילוסופיה של בארסה, ולא חושב שהסעיף הזה הוא אמצעי לחץ מבחינתו על ברתומאו או ההנהלה. זה לא הסטייל של ליאו".

יחד עם זאת, הבהיר גספר שעדיין צריך להתייחס למסי בכפפות של משי. "מאחורי כל הצהרה תקשורתית של מסי מסתתר 'אם' מסוים, ואני כן חושב שהוא מנסה להעביר למועדון מסרים דרך התקשורת. הוא כן מנסה לומר להנהלה - אני לא אוהב את ההתנהלות שלכם. וזו בעיה".

עוד בברצלונה: דני אלבס מודה - הייתה לי אפשרות לחזור למועדון בקיץ, אבל דחיתי אותה. "יכולתי לחזור לברצלונה או יובנטוס, אבל רק סאו פאולו, קבוצת חלומותיי, רק היא האמינה בי והימרה עליי עד 2022", סיפר ל"פליירס טריביון".

עוד בוואלה!

ליאונל מסי: "לא יודע אם ברצלונה עשתה הכל כדי להחזיר את ניימאר"

לכתבה המלאה
ליאו מסי. רויטרס
רק אל תתעלמו מהסאבטקסט. ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully