וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ניימאר ובכיר ברצלונה מבהירים: "הדלת לקאמבק עדיין פתוחה"

סוכנו של כוכב פ.ס.ז' רמז על האפשרות שהעסקה תצא לפועל בינואר, גם חבר הנהלת בארסה חאבייר בורדאס: "נעשה הכל כדי להחזירו"

מתוך טוויטר

בווידאו: ניימאר באימון נבחרת ברזיל

"ברזילאים רוצים להיות רק איפה שהם מאושרים", אמר האב. "ניימאר היה מאד מאושר בברצלונה, וכאשר חבריו בברצלונה ביקשו ממנו לחזור לקבוצה זה ריגש אותו. בתור הסוכן שלו, הרגשתי חלש מפני שלא היה סעיף שחרור מפריס, מה שעשה את הדברים להרבה יותר קשים. ניסינו להגיע לעמק השווה עם כל הצדדים, עשינו את המיטב עבורו, המשא ומתן עם ברצלונה עדיין לא הסתיים".

גם חבר הנהלת ברצלונה חאבייר בורדאס, שהיה חלק מהמשלחת של הקטלאנים לפגישות עם פ.ס.ז' בקיץ, אמר ש"ניימאר עדיין רוצה לחזור לברצלונה. הוא לא התאקלם בפריס". בורדאס טען ש"כל עוד הוא ירצה להצטרף, הוא יודע שנעשה כל שביכולתנו כדי לגרום לזה לקרות. ניימאר שחקן נפלא והוא טעה כשהחליט לעבור לפריס סן ז'רמן. הוא אמר את זה בעצמו".

ההצהרה הדרמטית הזו מגיעה אחרי שג'וזפ מריה ברתמאו, נשיא ברצלונה, אמר במפורש שברצלונה לא תנסה להביא את השחקן בחלון החורף בינואר.

בנושא אחר: המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י, שהתלוננה שניימאר אנס אותה ותלונתה בוטלה אחרי חקירת משטרה, תואשם בברזיל בסעיף של הונאה. על פי המשטרה, יש בידה עדויות לכך שטרינידאג'י בדתה את סיפור האונס מליבה במטרה לנקום בניימאר על כך שלא רצה להפוך לבן זוגה.

ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
חשבתם שהפרשה נגמרה? הצחקתם את ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully