וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת: מסי וסוארס התאמנו בנפרד, בספק לוולנסיה ודורטמונד

שני הכוכבים מתקשים לחזור ולא ברור אם הם יעמדו לרשות ואלוורדה בשני המשחקים הקשים בליגה (בשבת) ובאלופות (בשלישי, 17.9)

גלאטסראיי

פגרת הנבחרות באה בזמן לברצלונה, שנאבקת עם מכת פציעות ממש לא פשוטה של כוכבי ההתקפה שלה. אלא שעל פי הדיווחים בספרד גם ליאונל מסי וגם לואיס סוארס עדיין לא החלימו והם בספק גדול למשחק הקשה שמצפה לאלופה בביתה מול ולנסיה החזקה, אותה קבוצה שניצחה אותה בגמר הגביע ונטלה ממנה את התואר.

צמד הכוכבים עדיין לא מצליח לערוך אימונים סדירים עם כדור, כאשר נותרו רק עוד ארבעה ימים למשחק שייערך במוצ"ש (22:00). הארגנטינאי עדיין לא רשם העונה אף משחק במדי ברצלונה, כאשר הוא נפצע ממש עם חזרתו לאימונים אחרי החופשה. ארנסטו ואלוורדה הצהיר שהוא מקווה שמסי יעמוד לרשותו אחרי פגרת הנבחרות, אבל זה שוב התאמן בנפרד היום כמו גם סוארס.

ברצלונה תנסה להסתדר בלי מסי מול ולנסיה, אבל שלושה ימים בלבד לאחר מכן היא תפתח את קמפיין ליגת האלופות עם משחק חוץ קשה מאוד מול בורוסיה דורטמונד. נכון לעכשיו נותר שבוע למשחק הזה וקשה להעריך אם צמד הכוכבים יהיה כשיר, אבל כרגע זה לא נראה מבטיח. כזכור, בארסה פתחה את העונה בצליעה והשיגה רק ארבע נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה. האלופה הביסה בקלות את בטיס בבית, אבל איבדה נקודות בשני משחקי החוץ שלה. ביום שבת היא פוגשת קבוצה שאותה היא לא ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים, כך שקל זה בטוח לא יהיה. גם אם מסי וסוארס בסופו של דבר ישחקו.

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
יחמיצו גם את ולנסיה? מסי וסוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully