וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן תנסה למכור את ניימאר בינואר, ריאל מדריד ויובנטוס הפייבוריטיות

באיטליה טוענים שלאונרדו נחוש להיפטר מהכוכב. ז'ורז'ה ז'סוס: "ניימאר צריך להשתנות". ולדאנו: "הוא לא מבין מה זה להיות כדורגלן"

גלאטסראיי

בווידאו: רדמאל פלקאו מוצג בגלאטסראיי

בשעה טובה ומוצלחת, חלון ההעברות של אירופה ננעל ובכך הסתיימה סאגת ניימאר. או שלא? הדיווחים על עזיבה אפשרית של כוכב פריס סן ז'רמן התחדשו היום (שלישי), כאשר באיטליה מדווחים שניימאר צפוי לעזוב את האלופה הצרפתית עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר. לפי "טוטוספורט", לאונרדו יעשה כל שביכולתו כדי למכור את ניימאר, ולאפשר לפריס סן ז'רמן לצאת סוף סוף לדרך חדשה, מתוך הבנה שהקרע בין הצדדים עמוק מדי, והישארותו של החלוץ עלולה לפגום בחדר ההלבשה.

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו התעקש שהברזילאי לא ישוב לקאמפ נואו, מה שמותיר את ריאל מדריד ויובנטוס כמועמדות הבולטות לצרף את החלוץ. "פלורנטינו פרס ממשיך לשמור על קשר עם סביבת ניימאר", נכתב ב"ספורט". הנשיא עצמו הודה היום: "עקבנו אחרי המצב שלו מרחוק, גם אחרי ברונו פרננדש. אנחנו רוצים את השחקנים הטובים ביותר אצלנו".

לפי מאמן פלמנגו ז'ורז'ה ז'סוס ניתח את מצבו של כוכב נבחרת ברזיל ואמר: "ניימאר יכול היה להיות אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים, אם היה לו את האופי של כריסטיאנו רונאלדו. הוא צריך להשתנות, אחרת לעולם לא יתקדם. ההתנהגות שלו מחוץ למגרש השפיעה על יכולתו. התשוקה של כריסטיאנו להצליח חזקה יותר מהכל, וזה ההבדל העיקרי ביניהם. רונאלדו מסמל את מהות המשחק. הוא לא מסתפק ב-10 או 20 שערים, אלא מפציץ 30, 40, 50".

גם שחקן ומאמן ריאל מדריד לשעבר חורחה ולדאנו מתח ביקורת על החלוץ הסורר: "לא רציתי שיחתום בריאל, הוא קצת מבולבל בכל הנוגע למה זה אומר להיות כדורגלן. אני לא יודע אם הוא היה משפיע לטובה על הברזילאים הצעירים במועדון, שבוודאי מעריצים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully