וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ראמוס מגונן על בייל, חאמס רודריגס "בכושר הטוב בקריירה"

הקפטן התראיין באנגליה, הבטיח ש"הזמן ירפא את הפצעים של בייל" והבהיר: "הוא מקצוען". חאמס מוריד במשקל ומצהיר - "זו תהיה העונה שלי"

גלאטסראיי

בריאל מדריד משוכנעים שהחזרה מפגרת הנבחרות תביא איתה בשורה. הבלאנקוס יצאו לפגרה במצב רוח ירוד אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה הספרדית, אבל מאמינים שהשינוי בפתח, בעיקר בזכות שני שחקנים עיקריים: גארת' בייל וחאמס רודריגס.

השניים כבר נראו עם רגל וחצי מחוץ לריאל מדריד, אולם לבסוף נשארו ובקבוצה תולים בהם תקוות רבות. בייל מתאושש לאט לאט ממחול השדים סביבו ומהכמעט מעבר לג'יאנגסו הסינית, ומקבל גיבוי נרחב גם מחבריו לקבוצה.

"אני חושב שגארת' שחקן נפלא ושהולכת להיות לו שנה מעולה. הוא שחקן חשוב מאוד אצלנו", אמר סרחיו ראמוס בראיון ל"דיילי מייל" שניתן כחלק מקידום ספרו הביוגרפי החדש. ראמוס הגיב לדיווחים על מוסר העבודה הלקוי של בייל וטען ש"בתקשורת הספרדית נכתבים כל מיני דברים - חלקם נכונים וחלקם לא. בכל מקרה, הזמן ירפא את הפצעים שלו בריאל. אני בטוח בזה. לא צריך לחטט בחיים הפרטיים שלו, יש לו את החופש לעשות מה שהוא רוצה בזמנו החופשי. גארת' מקצוען, הוא יודע מה צריך לעשות כדי להיות בשיאו".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
מנסה להרוויח את אהדת הקהל מחדש. גארת' בייל/AP

שחקן נוסף שבריאל בונים עליו הוא חאמס רודריגס. אמש אמר הקשר הקולומביאני, שחזר הקיץ מהשאלה בבאיירן מינכן, אמר לתקשורת הקולומביאנית ש"אני ממש מקווה שזו תהיה העונה שלי בריאל מדריד".

בתקשורת הספרדית ציינו שחאמס נכנס בשבועות האחרונים למשטר אימונים קפדני, ושהוא נמצא בכושר הטוב בקריירה. על פי השמועות חאמס, שלאורך השנים סבל לא מעט ממשקל עודף, ירד לשבעה אחוזי שומן בלבד בגוף.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד רק שביעית: הבזבזניות הגדולות של העשור בכדורגל העולמי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully