וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת החתימה בסין, הביקורות בספרד, ומצבו הפיזי: גארת' בייל עונה למבקרים

הוולשי שבר שתיקה בראיון ל-BBC בו סיפר על הכמעט-מעבר לג'יאנגסו ("תשאלו את ריאל מה קרה"), עקץ את הפרשנים ("לא מבינים כלום"), והגיב לרחשים על כושרו ("מרגיש טוב מאי פעם")

גלאטסראיי

אחרי קיץ מלא שמועות, כמעט מעבר לסין וביקורת גלויה מפיו של זינדין זידאן, גארת' בייל לאט לאט חוזר לעצמו. הוולשי בן ה-30 פתח בכל שלושת משחקי הליגה של ריאל מדריד, ונראה שהדם הרע בינו לבין המאמן מאחוריו. עכשיו, כשהרוחות נרגעו, התפנה בייל להתראיין ל-BBC אחרי זמן רב ששמר על דממת אלחוט.

"המבקרים? אני לא מקשיב להם, כי הם פשוט לא יודעים על מה הם מדברים. רוב האנשים לא מבינים את הסיטואציה, ומה שהם כותבים חסר משמעות", אמר בהתייחס לפרשנים והעיתונאים בספרד, שהרבו להתנגח בו הן על יכולתו על כר הדשא והן על התנהלותו מחוצה לו. אחת הביקורות, בין היתר, היתה על כך שבכל שנותיו בריאל מדריד לא למד ספרדית. "בסופו של דבר אני כדורגלן. משלמים לי כדי לשחק כדורגל, לא בשביל שום דבר אחר", השיב. "ברור שלאורך הזמן אתה עובר תקופות טובות יותר ופחות, אבל כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. בסופו של יום אני יודע שאני עובד קשה באימונים ועושה את כל הדברים הנמוכים כדי להצליח".

בייל הודה ש"כשהגעתי לפתיחת האימונים בריאל מדריד הקיץ פשוט שמרתי על פרופיל נמוך. ידעתי שיש הרבה שמועות, חלק אמרו דברים טובים, חלק רעים, אבל לא היה לי אכפת. אני לא נותן לזה להשפיע עליי יותר מדי".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
חוזר לעצמו לאט לאט. בייל/AP

אחת האמירות הזכורות במהלך הקיץ היתה במהלך מסע המשחקים של ריאל בארצות הברית, כשזינדין זידאן אמר ש"יהיה הכי טוב לכל הצדדים שבייל יעזוב כמה שיותר מהר". אחר כך הגיעו גם דיווחים על סיכום בג'יאנגסו הסינית, אולם העסקה פוצצה לבסוף - לא ברור באשמת מי.

"מה שקרה ביני לבין ריאל מדריד יישאר בינינו. אם אתם מחפשים תשובות, אולי תצטרכו לשאול את ראשי ריאל", אמר.

כמו כן, טען שספסולו בשלבים מסוימים מאז בואו של זינדין זידאן לא הקשה עליו במיוחד. "ברור שזה לא המצב האידאלי מבחינתי, אבל אני כבר זוכר שלא שיחקתי במשך שנה תחת הארי רדנאפ בטוטנהאם. אני לא חושש מזה. הייתי טוב בקדם העונה - אולי לא במשחקים, אבל כן באימונים - ועכשיו מתחילים לראות את זה".

בייל התייחס גם לפציעותיו המרובות, שגרמו לו לפתוח ב-79 משחקים בליגה הספרדית בארבע השנים האחרונות. "אני מרגיש טוב מבחינה פיזית. למען האמת, אני מרגיש טוב מאי פעם במובן הזה. כשאתה מתבגר אתה לומד מטעויות העבר, אתה לומד איך להימנע קצת יותר מפגיעות באימונים, מבין איך לשמור על עצמך. ועכשיו אני בכושר טוב מאוד, ומקווה שזה יימשך".

עוד בוואלה!

הערעור נדחה: גארת' בייל יחמיץ את המשחק הבא של ריאל מדריד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully