וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאונל מסי יכול להתיר את חוזהו בברצלונה מדי קיץ

על פי "אל פאיס", הפרעוש יוכל להפוך שחקן חופשי מתי שרק ירצה. קוטיניו הוצע לסיטי, דל בוסקה: "כמאמן, לא הייתי מחזיר את ניימאר"

גלאטסראיי

בווידאו: רדמאל פלקאו מוצג בגלאטסראיי

קשה לדמיין סיטואציה כלשהי בה ליאונל מסי משחק בקבוצה אחרת מלבד ברצלונה, אלא שעל פי "אל פאיס", זה בהחלט עשוי לקרות מתישהו. מתברר כי כשחידש את חוזהו בקיץ 2017, הכניס הפרעוש סעיף מיוחד לפיו יוכל להפוך שחקן חופשי מדי קיץ. הקטלאנים הסכימו לבקשה, מתוך אמונה שממש כמו אנדרס אינייסטה, צ'אבי, קרלס פויול ואחרים, גם כוכבם הגדול ביותר יבחר להישאר למשך מרבית הקריירה.

מי שכבר עזב את ברצלונה, הגם שבהשאלה בלבד לעת עתה, הוא פיליפה קוטיניו. הקטלאנים חיפשו למשך מרבית הקיץ בית חדש לברזילאי המאכזב, בין היתר כדי להחליפו בבן ארצו ניימאר, ובסופו של דבר השאילו אותו לבאיירן מינכן, לה אופציה לרכוש אותו בקיץ. על פי "מארקה", קוטיניו הוצע גם לפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, אולם מאמן הקטלאנים לשעבר סירב להצעה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בינתיים לא ניצל את הסעיף הזה. מסי/רויטרס

בסופו של דבר גם ניימאר לא הגיע, לשמחתו של עוסמאן דמבלה שסירב לעבור לפריס סן ז'רמן. על פי "לאקיפ", הצרפתי התעקש להישאר ב"קבוצת החלומות שלו" והיה מוכן להילחם על מעמדו גם מול כוכב נבחרת ברזיל, אם היה מגיע. "לא משנה מי יגיע, התחרות לא מפחידה אותי", אמר לראשי הקטלאנים. בו בזמן, מתברר שגם יובנטוס היתה חזק בתמונה, אולם ההצעה שלה - 100 מיליון יורו ופאולו דיבאלה - נדחתה על ידי האלופה הצרפתית.

מי שחושב שברצלונה קיבלה החלטה נכונה בנוגע לניימאר הוא ויסנטה דל בוסקה. "אני חושב שהיה טוב לליגה הספרדית אם היה חוזר, אבל אם אני הייתי מאמן את אחת הקבוצות, לא הייתי רוצה אותו", אמר מאמן נבחרת ספרד לשעבר. "הוא שחקן מצוין, אבל יש דברים שאני לא אוהב בו. בברצלונה הוא לא התנהג כראוי. למעשה הוא התנהג בצורה רעה, רעה מאוד. אם הייתם עושים סקר, אני משוכנע שלפחות חצי מהאוהדים לא היו רוצים שיחזור, ויש סיבות לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully