וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נחשפת במערומיה בפרשת ניימאר, לואיס סוארס: "הוא עשה הכל בשביל לחזור"

אחרי שמתברר ש"ברצלונה סתם בזבזה לאנשים את הזמן" והתנהגה בצורה "מעליבה", מסי וסוארס מרגישים מרומים, וחדר ההלבשה "ממורמר". ההשלכות של הפרשה נמשכות

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: קוטיניו מוצג בבאיירן מינכן

אחרי שהמעבר של ניימאר מפריס סן ז'רמן לברצלונה לא הושלם בסופו של דבר, כעת ברצלונה צריכה להתמודד עם ההשלכות. היום (רביעי) לואיס סוארס שבר שתיקה והתייחס למעבר שלא קרה, והחלוץ האורוגוואי סיפר על קבוצת הווטסאפ שלו, של מסי ושל ניימאר ועל השתלשלות העניינים מהכיוון שלו. "דיברנו בזמנו כשהוא רצה לעזוב", סיפר סוארס, "אנחנו אמרנו לו שיותר טוב מברצלונה לא יהיה לו בשום מקום אחר. אבל היי, יש החלטות, וזה מה שהוא בחר. עכשיו הוא באמת עשה הכל בשביל לחזור". סוארס טוען ש"האמת היא שלאחרונה הקבוצה הזאת הייתה די שקטה, עכשיו הוא דיבר קצת יותר. אנחנו יודעים עד כמה מסובך היה המצב בזמן האחרון, כך שכיבדנו את הספייס שהוא צריך".

שחקני ברצלונה ניימאר, ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
יצטרכו לחכות. השלישייה/AP

ב-ESPN ניתחו בצורה מעמיקה את ההתפתחות של הפרשה, שלב אחרי שלב, ומציינים רגעי מפתח. ההחלטה של ניימאר לעזוב הייתה באמצע העונה שעברה, בהפסד של פריס סן ז'רמן שבמהלכו התעמת עם אוהד ולאחריו ביקר את חבריו. זה היה הרגע שבו הוא הבין: אני רוצה לחזור לבארסה. עם זאת, בכתבה צוין כי במהלך המשא ומתן הפריסאים הופתעו מהדרך שבה בארסה מנהלת את ענייניה. לדוגמה, ברצלונה הציעה את קוטיניו כחלק מהעסקה, וזאת על אף שלתקשורת נציגי בארסה אמרו שהוא לא למכירה. קוטיניו היה אחד מהשחקנים שתומאס טוכל בהחלט רצה, אבל אז הוא גילה שהוא הושאל לבאיירן מינכן.

בנוסף, ברצלונה הציעה בהשאלה את עוסמן דמבלה (ששיחק עם טוכל בדורטמונד) אבל השחקן עצמו בכלל לא רצה לעזוב. כמו כן, ברצלונה שוב ושוב הציעה לשאול את ניימאר, עם התחייבות לקנות אותו בשנה הבאה, מאחר שלמועדון הקטלאני לא היה כסף נזיל. בפ.ס.ז' לא הבינו איך ייתכן שבארסה רוצה לצרף כוכב כמו ניימאר, כשהיא יודעת שהיא בבעיה של תזרים מזומנים, וראו את הגישה של בארסה כ"מעליבה". "אנחנו מדברים פה על אחד השחקנים הכי טובים בעולם", אמר גורם המעורב בעסקה, "אם אתה רוצה אותו ויש לך את הכסף, אתה משלם ומביא אותו. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לקנות אותו, אתה אומר את זה ואתה בחוץ. אתה לא סתם מבזבז לאנשם את הזמן".

כמו כן בכתבה מצוין שפיני זהבי, הסוכן הישראלי, היה זה שהאמין כל הזמן שהדבר אפשרי ועשה מאמצים רבים ברגע האחרון, אבל בשיחה מכריעה בין הנשיא ברתומאו לנשיא אל חלאיפי במונאקו ב-29 באוגוסט הצדדים הבינו שהם לא קרובים. "בארסה השקיעה המון מאמצים ואנרגיות במרדף אחרי שחקן שהיא מעולם לא יכלה להרשות לעצמה", נכתב.

עוד בוואלה!

ההשפלה והנקמה: כך ניימאר נשאר בסופו של דבר בפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה איבן ראקיטיץ'. GettyImages
איך הוא אמור להרגיש? ראקיטיץ'/GettyImages

כצפוי, עיתוני מדריד מנצלים את הפרשה העגומה. ב"מארקה" מדווחים על חדר הלבשה עצבני" בבארסה, ומציינים שיש "הרבה שחקנים שמרגישים אכזבה מהמועדון" ושהמאמן ואלוורדה מתמודד עם "אווירה לא נעימה". מעל כולם זו שלישיית MSN - מסי סוארס ניימאר - שלושת החברים שחשבו שהם שוב מתאחדים, ואחרי שהנשיא ברתומאו הבטיח להם שהוא עושה הכל על מנת להחזיר את ניימאר, הם מגלים תמונה אחרת, וסבורים שהמועדון לא באמת התכוון ללכת עד הסוף, ורצה רק לרצות את מסי. "השחקנים היו מעדיפים אם ברתומאו היה יותר ישיר וכן", נכתב.

בנוסף, יש את רשימת השחקנים שהוצעו כחלק מטרייד ושומשו כ"סחורה" על מנת להביא את ניימאר. השחקנים הם דמבלה, ראקיטיץ', סמדו, טודיבו וגם וידאל. מי שבעיקר נפגע הוא ראקיטיץ', שרק לפני כמה שבועות שמע מהמאמן שלו שהוא "בלתי ניתן להחלפה", ופתאום מגלה שהוצע לקבוצות. "בנוסף לכל הדברים הרגילים, ואלוורדה צריך להתמודד עכשיו עם מצב רוח לא טוב בחדר ההלבשה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully