וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפלה והנקמה: כך ניימאר נשאר בסופו של דבר בפריס סן ז'רמן

ברגע שהברזילאי ביקש מלאונרדו לעזוב, אל חלאיפי הציב בכוונה תג מחיר מופרז כדי להבהיל את ברצלונה. על עתידו של ניימאר בפריס

מתוך יוטיוב

אחרי אינספור ספקולציות, ידיעות, מזימות ומשאים ומתנים, ניימאר, תאמינו או לא, נשאר בפריס סן ז'רמן. אחרי שהבהיר בפני ראשי המועדון שהוא רוצה לעזוב, התחולל מחול שדים של ממש סביב השחקן. ברצלונה היתה הכי רצינית לגבי ושלחה פעמיים שליחים כדי לנהל מו"מ עם ראשי פריס סן ז'רמן, אך זה לא הבשיל לידי עסקה.

אז מדוע פריס סן ז'רמן לא מכרה את הכוכב הסורר שלה למרות שהיא יודעת שהוא לא רוצה לשחק במדיה העונה? ב"לה פריסיאן" הצרפתי טוענים שהבעלים הקטארים של המועדון, נאסר אל חלאיפי והאמיר של קטאר חאמד אל תאני, הרגישו מושפלים אחרי שניימאר פנה ללאונרדו וביקש לעזוב. על פי הדיווח אל חלאיפי הפגוע הבהיר את עמדת המועדון: ניימאר יכול לעזוב, אבל רק תמורת לא פחות מ-300 מיליון יורו, סכום שברור שאף קבוצה לא היתה מוכנה לשלם.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
מה יעלה בגורלו העונה? ניימאר/GettyImages

בעיתון טוענים שבפגישה הראשונה עם ראשי ברצלונה ב-13 באוגוסט, הם הציעו לפריס את פיליפה קוטיניו ו"סכום קטן של כסף". בנוסף, בפריס ידעו שבברצלונה ידליפו את הפגישה עמם בצרפת, כולל המיקום והזמן המדויק של הפגישה.

לגבי ריאל מדריד, גם הבלאנקוס התעניינו בשחקן אך ברגע שהבינו שהוא יעלה 300 מיליון יורו, הם העדיפו לרדת מהעסקה משום שהמטרה העיקרית שלהם היא להחתים את קיליאן אמבפה בקיץ הבא. אחרי שהמועמדות של ריאל ירדה, ראשי פריס ידעו שלברצלונה אין מספיק כדי כדי לשלם על הברזילאי שכעת "נתקע" בקבוצה שהוא לא רוצה להיות בה.

אז מה יהיה כעת עם ניימאר? בגיל 27, לפחות מבחינה פיזית, הברזילאי נמצא בשיא כושרו. אלא שהרצון שלו לעזוב והעובדה שהקבוצה החתימה שני חלוצים נוספים הקיץ - את מאורו איקרדי ופאבלו סראביה, מעמידים את תומאס טוכל והמועדון בפני דילמה לא פשוטה. האם לתת לניימאר לשחק למרות ה"סבוטאז'" שלו?

"אני אוהב את ניימאר, אני רוצה להמשיך לשחק איתו, עם קיליאן ועם כולם". כך אמר טוכל לאחרונה בנוגע לכוכב הברזילאי שלו. כעת, כל העיניים יופנו לניימאר, שכרגע נמצא בכלל עם נבחרת ברזיל וגם את שלב הבתים בליגת האלופות הוא לא יוכל לפתוח עם קבוצתו מאחר שהוא מושעה משלושה משחקים.

עוד בוואלה!

"ניימאר הוא המפסיד הגדול": היום שאחרי נפילת העסקה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully