וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד: דייגו סימאונה לא מרוצה מסגל השחקנים הסופי

הקולצ'ונרוס פתחו את העונה בצורה נהדרת אחרי קיץ מלא ברכישות ומכירות, אך צ'ולו לא מסופק. הכישלון במכירתו של אנחל קוראה מנע את רכישתו של חלוץ נוסף

AP

בווידאו: מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן

הרכישות שביצעה אתלטיקו מדריד בקיץ האחרון לא מספיקות לדייגו סימאונה. הקולצ'ונרוס היו מאד מרכזיים בשוק השחקנים כאשר רכשו את ז'ואאו פליקס עבור 127 מיליון יורו ומכרו את אנטואן גריזמן עבור 120 מיליון יורו, ולמעשה היו מעורבים ישירות בשתיים מהרכישות הגדולות ביותר באירופה בחלון ההעברות החולף.

לפי "אס" הספרדי, צ'ולו סבור שהמועדון חייב לרכוש עוד חלוץ מכיוון שיש לו חלוצים מעטים מידי. הבאתו של רודריגו מורנו מולנסיה היתה בעדיפות עליונה אצל המאמן, שלא רוצה להסתמך רק על דייגו קוסטה ואלברו מוראטה כחלוצי מטרה. כנראה שצ'ולו ידע על מה הוא מדבר, כיוון ששני החלוצים פצועים כעת, מוראטה סובל מנקע בברך וקוסטה מתח את שריר המפשעה.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
רצה עוד חלוץ. דייגו סימאונה/GettyImages

סימאונה העלה את חששותיו להנהלת המועדון בשבוע החולף, אך קיבל תשובה שלילית. הסיבה לכך היא שכדי לרכוש עוד שחקן, אתלטיקו היתה חייבת למכור שחקן משלה כדי לעמוד בחוקי הפייר פלי, מה שלא הסתייע במהלך הקיץ. למעשה, הרכש שצ'ולו רצה היה תלוי במכירתו של אנחל קוראה, אך המשא ומתן עם מילאן ורומא בנוגע להעברתו של הארגנטינאי העלה חרס, וקוראה, שלא מוערך כרגע על ידי הצוות המקצועי, נשאר לעוד עונה במדריד.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
צריך גיבוי לחלוצים. דייגו קוסטה חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully