וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מבקרים את ג'רארד פיקה: טס לארה"ב למרות התנגדות ואלוורדה

הבלם, שבמקביל לכדורגל "עושה עסקים" עם איגוד הטניס העולמי, הגיב בחשבון האינטסגרם לדיווחים על מתיחות בברצלונה: "מניפולציה כדי להשיג סנסציות"

גלאטסראיי

כמו בשאר רחבי אירופה, גם הליגה הספרדית מצויה כרגע בפגרת הנבחרות עקב משחקי מוקדמות יורו 2020. בעוד נבחרת הכדורגל של ספרד צפויה לעלות מחר (ראשון) על כר הדשא בחיחון למשחק מול איי פארו החלשה, התקשורת בספרד עסקה היום בעימות שהיה לכאורה בין בלם ברצלונה ג'רארד פיקה למאמן הקבוצה ארנסטו ואלורדה.

פיקה, במקביל לעיסוקו ככדורגלן, הוא מייסד ומנהל חברת "קוסמוס" לה יש שותפות עסקית עם איגוד הטניס עולמי, ה-ITF. במסגרת תפקידו בארגון, פנה פיקה למאמנו בברצלונה וביקש ממנו להשתחרר לקראת אירוע הצבעה חשוב של ה-ITF באורלנדו, ארה"ב. לדברי פיקה ואלורדה לא כל-כך אהב את העניין, בעיקר בגלל הטיסה הארוכה, אך לטענתו הבהיר למאמן את חשיבות העניין מבחינה עסקית, וגם הבטיח לו ניצחון במשחק הליגה הבא (ברצלונה אכן ניצחה 5-2 את בטיס). "התעקשתי לטוס, והבטחתי למאמן שננצח", הסביר הבלם. טסתי, התכנסנו והצבענו - ואז חזרתי כדי לנצח".

התקשורת בספרד רואה את הסיפור קצת יותר בחומרה, ומציגה את פיקה כאחד שנסע לצורך עסקים והפסיד לצורך כך אימון, זאת למרות סירובו של מאמנו. המקרה הזה עולה לכותרות לאחר דיווחים על חדר הלבשה רעוע ויחסים לא פשוטים בין שחקני הסגל. פיקה הגיב לדיווחים בחשבון האינסטגרם שלו וכינה את הדיווחים כ"כמניפולציה של התקשורת כדי להשיג סנסציות", וטען בנוסף כי "הניסיונות לפרש את דבריו כאילו עשה משהו ללא רשות המאמן הם בגדר אבסורד".

שיתוף הפעולה בין חברת ההשקעות "קוסמוס" לאיגוד הטניס העולמי מוערך בסכומים גבוהים מאד הנעים סביב 3 מיליארד דולר אשר מיועדים להשקעה בפיתוח הטניס ברחבי העולם. פיקה, שכאמור ייסד את החברה ומנהל אותה בפועל טען שמדובר בפרוייקט חייו ושהוא מתעסק בו במשך כל שעות היממה. בימים בהם כל תקרית מינורית במועדון הקטלאני עלולה להתפתח לסערה - נראה שגם הבלם הוותיק לא חסין.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה חוגג. רויטרס
לא מתרגש. פיקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully